סובב נביעות ירושלים בשנה שעברה (צילומים: סובב נביעות ירושלים, כפיים)
סובב נביעות ירושלים בשנה שעברה (צילומים: סובב נביעות ירושלים, כפיים)

מחר, שישי – מרוץ האופנים סובב ירושלים: למעלה מ-3,000 רוכבים ושינויים בהסדרי התנועה

מרוץ האופניים סובב נביעות ירושלים מתקיים זו השנה ה-9. האירוע יוזנק החל מהשעה 6:30 בשלושה מקצים: רכיבה של 50 ק"מ, 30 ק"מ ו-14 ק"מ, שיעברו דרך הנופים ההיסטוריים והמרהיבים של ירושלים

פורסם בתאריך: 11.5.23 16:37

סובב נביעות ירושלים, אירוע הרכיבה הגדול ביותר בירושלים ובין הגדולים בישראל, חוזר זו השנה ה-9 ויתקיים מחר, שישי, 12.5.

באירוע הרכיבה, אשר נחשב כאמור לאחד הגדולים בישראל, צפויים להשתתף למעלה מ-3,000 רוכבים מכל הגילאים, רוכבים מקצועיים לצד רוכבים חובבים, משפחות וילדים מרחבי הארץ.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה ברמת אשכול? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


הרכיבה תתבצע בשלושה מקצים שונים – 50 ק"מ, 30 ק"מ ו-14 ק"מ – שיעברו דרך הנופים ההיסטוריים והמרהיבים של ירושלים והטבע העוטף אותה. ההתכנסות בבוקר האירוע מהשעה 5:30 במתחם התחנה, כאשר מקצה ה-50 ק"מ יוזנק בשעה 6:15 בבוקר, מקצה ה-30 ק"מ בשעה 6:45 בבוקר ומקצה ה-14 ק"מ יוזנק בשעה 7:30 בבוקר.


סובב נביעות ירושלים בשנה שעברה (צילומים: סובב נביעות ירושלים, כפיים)

סובב נביעות ירושלים בשנה שעברה (צילומים: סובב נביעות ירושלים, כפיים)


סובב נביעות ירושלים יחשוף את הרוכבים לנופיה ההיסטוריים והירוקים של ירושלים, לפארקים ופינות החמד הייחודיות לעיר. מסלולי הרכיבה יעברו מסביב לעיר העתיקה, גן הלאומי עיר דוד, עמק צורים, הר הצופים, נחל צופים, פארק נחל שורק, פארק הארזים, הרי ירושלים, יער עמינדב, רכס לבן, מנהרת הגיחון ופארק המסילה. מסלול ה-14 ק"מ יעבור לאורך קילומטר בתוך גן החיות התנ"כי לצד המתחמים עם בעלי החיים.

 

 

יצוין כי השנה סובב נביעות ירושלים יצר שותפות עם ה-ALPENTOUR, אחד מאירועי אופני שטח המרכזיים באירופה המתקיים באוסטריה. הנרשמים לסובב יזכו בהטבה משמעותית ברישום ל-ALPENTOUR.

"ירושלים עוברת מהפכה של ממש בתחום הספורט והתחבורה, ופועלת בשנים האחרונות לקידום תשתיות הספורט בעיר ברמה הגבוהה ביותר תוך פיתוח של עשרות קילומטרים של שבילי אופניים בכל רחבי העיר", מציין ראש העיר משה ליאון לקראת האירוע. "כך למשל, מנהרת האופניים כרם שנחנכה רק לאחרונה היא מנהרת האופניים הארוכה והראשונה בישראל, ורוכבים בה משפחות, ילדים וחובבים לצד רוכבים מקצוענים. אני מזמין את כלל תושבי העיר ומחוצה לה לבוא ולהנות מהנופים המדהימים של העיר, ולשאוף אוויר הרים צלול כיין בבירת הספורט של ישראל".

מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, אייל חיימובסקי: "עיריית ירושלים בשיתוף המשרד לענייני ירושלים ומסורת, משרד התרבות והספורט, והרשות לפיתוח ירושלים גאים לקדם ולתמוך זאת השנה התשיעית באירוע רכיבת השטח הגדול והיפה ביותר בישראל, מתוך מודעות לחשיבות הספורט וערכיו במיוחד לבני נוער וילדים. אני מזמין את תושבי ירושלים והסביבה, יחד עם רוכבי אופניים מרחבי הארץ, לקחת חלק באירוע וליהנות מרכיבה בנופיה המרהיבים של ירושלים והטבע המקיף אותה בשבילי אופניים חדשים ומזמינים".

מנביעות נמסר: "אנו גאים על שותפות ערכית וחשובה במסגרתה אנו מעניקים את החסות המרכזית לאחד מאירועי האופניים האיכותיים והמרהיבים ביופיים בישראל. נביעות תומכת לאורך שנים בפעילויות הספורט הגדולות במדינה במטרה לעודד שתיית מים מינרליים וביצוע פעילות גופנית, ומעלה למודעות את חשיבות צריכת המגנזיום הטבעי. סובב נביעות ירושלים הוא הזדמנות חוויה נהדרת של רכיבה וספורט לרוכבים מקצועיים, רוכבים חובבים ולמשפחות שיזכו להנות ממסלולי רכיבה ברחבי העיר הבירה המשלבים נופים נפלאים לצד מעבר באתרים היסטוריים באופן שונה ומיוחד".


סובב נביעות ירושלים במנהרת כרם (צילומים: סובב נביעות ירושלים, כפיים)

סובב נביעות ירושלים במנהרת כרם (צילומים: סובב נביעות ירושלים, כפיים)


יש לציין כי לאורך מסלולי הרכיבה ובנקודת הסיום יעמדו לרשות הרוכבים נקודות התרעננות עם מים, צל ופינוקים נוספים. כמו כן, רכבי תיקון יסיירו לאורך המסלול ויסייעו בתקלות טכניות ובחילוץ.

חלוקת ערכות ההשתתפות לנרשמים תתקיים יממה לפני הרכיבה עצמה, ביום חמישי, 11.5, במתחם התחנה (20:00-16:00). הערכות כוללות חולצה רשמית של האירוע, מספר אופניים ומגוון הטבות ופינוקים מנותני החסויות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר