מפת העבודות בצומת בזק-בייט, פקקים בבגין לגבעת מרדכי
מפת העבודות בצומת בזק-בייט, פקקים בבגין לגבעת מרדכי

סוף לעומסים ולעקיפות המרגיזות? לקראת הסדר תנועה חדש ביציאה מבגין לגבעת מרדכי

החל מהיום, ראשון, ועד ליום שישי הקרוב יתבצעו בצומת הרחובות בצלאל בזק-גרשון שקד-שמואל בייט עבודות להקמת הסדר תנועה חדש. בסיום העבודות תורחב הפנייה ימינה למגיעים מכביש בגין לכיוון רחוב בייט לשני נתיבים. במהלך העבודות צפויים עומסים והתנועה תכוון על ידי פקחים

פורסם בתאריך: 4.6.23 09:46

מאז פתיחתו של כביש 16 בסוף חודש אוגוסט האחרון, מנסה עיריית ירושלים לפתור את בעיית עומסי התנועה בדרך אל הכביש וביציאה ממנו. זה התחיל עם הפקקים והעומסים הכבדים ביציאה מכביש 16 לכביש בגין דרום (לכיוון קניון מלחה), בעיה שנפתרה לבסוף אחרי מספר פתרונות שהוצעו (שלא ברור למה לא חשבו עליהם מלכתחילה).


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בבית וגן? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כעת הבעיה המרכזית היא בכיוון ההפוך – למגיעים מכביש בגין שמעוניינים להתחבר לכביש 16 (או לשכונות גבעת מרדכי, בית הכרם ובית וגן). נתיב אחד של פניה ימינה לציר שמואל בייט יוצר עומסי תנועה שמגיעים עד לכביש בגין עצמו ובעיקר מוביל לנהגים רבים לעקוף ולחתוך רכבים אחרים כדי לא לעמוד בפקק.


מפת העבודות בצומת בצלאל בזק-גרשון שקד-שמואל בייט

מפת העבודות בצומת בצלאל בזק-גרשון שקד-שמואל בייט


 

 

כעת, בשל ריבוי פניות לעירייה בעיקר מצד תושבים בגבעת מרדכי, החליטו בכיכר ספרא לנסות לפתור את הבעיה פעם נוספת (לפני מספר חודשים נעשה ניסיון עם יצירת נתיב השתלבות של כ-20 מטר, שסייע במעט אך לא פתר את הפלונטר). על הפרק – שני נתיבים של פנייה ימינה מרחוב גרשון שקד (הקישור בין כביש בגין לצומת בזק-בייט) לכיוון רחוב שמואל בייט, בתקווה כי הסדר תנועה זה יעלים את הפקק ואת התסכול של נהגים רבים.

לצורך יצירת הסדר התנועה החדש, במהלך השבוע הקרוב יתבצעו עבודות בצומת בזק-שקד-בייט. העבודות יתקיימו בשני סבבים – ביום ובלילה. במהלך היום יתבצעו העבודות בין השעות 9:00 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים, ובשעות הלילה בין השעות 20:00 בערב ועד לשעה 6:00 בבוקר.

במהלך העבודות, התנועה בצומת תכוון על ידי פקחים, ועל כן צפויים עומסי תנועה כבדים יותר מהרגיל. יצוין כי התחבורה הציבורית תפעל כסדרה ובמהלך העבודות יתאפשר מעבר בטוח להולכי רגל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דוד נהג אמבולנס

    על הדרך תעיפו את שלושת הבמפרים (פסי האטה) הלא קשורים. אתם יודעים איזה סבל זה גורם למטופלים שבאמבולנס בדרך לשע"צ?!
    הנסיעה מעיטה בעקבות העיקול החד ביידה מבגין + יש כיכר.
    למה הבמפרים האלה למה?!

  2. עדיין ירושלמי

    ״סוף לעומסים״ ״סוף לפקקים״ מתי תפסיקו כבר עם הכותרות הילדותיות האלו? המדינה הזו, עם הריבוי הטבעי שבה, חייבת להיות מובילה מבחינת ניהול המשאבים שלה, אחרת נאכל פה כל פיסת אדמה. צריכים להתחיל לתמחר פה את הכבישים ואת החניה בצורה נכונה. אבל הציבור בור וחושב שלגבות כסף על חניה או מעבר בכביש בשעות העומס זו גניבה, אז הציבור ימשיך לבחור בנציגים בורים ופופוליסטים וכך לשלם בזמן, בבריאות ובהרס כל משאבי הטבע.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר