יעקב אייל ז"ל (צילום: מד"א ירושלים)
יעקב אייל ז"ל (צילום: מד"א ירושלים)

"מתנדב פעיל ומקצועי שנפטר בטרם עת" – במד"א נפרדים בכאב מנהג האמבולנס קובי אייל ז"ל

אייל ז"ל, מתנדב במד"א למעלה מ-30 שנים, נפטר בסוף השבוע לאחר שלקה בליבו. בן 69 במותו. אורי שחם, מנהל מרחב ירושלים במד"א: "הוא הציל חיים רבים. אנו כואבים את מותו"

פורסם בתאריך: 5.6.23 15:09

במד"א ירושלים כואבים ודואבים עם פטירתו של נהג האמבולנס יעקב (קובי) אייל ז"ל, ראש צוות הר גילה של מד"א, שהלך בסוף השבוע לעולמו. בן 69 במותו. יעקב אייל ז"ל הותיר אחריו אישה, שני בנים, שתי בנות ושלוש נכדות.

אייל ז"ל, שהתגורר בהר גילה, היה מתנדב פעיל במד"א מזה למעלה מ-30 שנה. במרחב ירושלים במגן דוד מספרים על "איש חסד מקצועי וחייכן, שעזר לכל אחד". במהלך התנדבותו במד"א הציל אייל ז"ל את חייהם של רבים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בארמון הנציב? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

 

במהלך סוף השבוע לקה אייל ז"ל בליבו ופונה לבית החולים תוך מאמצי החייאה, אך הוא נפטר לבסוף. הלווייתו התקיימה בבית העלמין שבכפר עציון.

גבי אלחיאני, אחראי רכב במרחב ירושלים במד"א ספד לו: "יעקב ז"ל היה איש חסד מקצועי וחייכן שעזר לכל אחד, בכל שעה. התנדב מכל הלב ונהג בדרך ארץ ובצנעה גדולה. מותו הותיר חור גדול בתחנה ובארגון ואנו כואבים את לכתו המוקדם. יהי זכרו ברוך".

אורי שחם, מנהל מרחב ירושלים במד"א: "אנו כואבים את מותו של יעקב ז"ל, מתנדב פעיל ומקצועי שנפטר בטרם עת. יעקב ז"ל תרם רבות למרחב והציל חיים רבים במהלך שנות פעילותו הרבות במד"א כמתנדב אהוב ומקצועי. אנו שולחים תנחומים גדולים למשפחתו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר