כלי הרכב שהוצתו באבו גוש (צילום: דוברות המשטרה)
כלי הרכב שהוצתו באבו גוש (צילום: דוברות המשטרה)

החשד לפשע שנאה באבו גוש: צפו בתיעוד של הצתת כלי רכב ביישוב

הלילה, בין ראשון לשני, הוצתו כלי רכב באבו גוש ורוססה כתובת 'תג מחיר'. בארגון תג מאיר גינו ואמרו: "מי שחושב שהצתות בתים ורכבים על ידי טרור יהודי ייעצרו בחווארה, תורמוס עיא ולובן א שרקייה, ייאלץ להתמודד עד מהרה עם שריפת בתים על יושביהם באבו גוש, ירושלים וחיפה"

פורסם בתאריך: 17.7.23 13:15

נזק כבד נגרם הלילה (בין ראשון לשני) לארבעה כלי רכב באבו גוש, בעקבות הצתה ו-ונדליזם במסגרת פעילות 'תג מחיר', אשר לדברי המשטרה מעלה חשד לפשע שנאה.

ממשטרת ירושלים נמסר: "מיד עם קבלת הדיווח, הגיעו למקום כוחות משטרה שהחלו באיסוף ממצאים ועדויות. במקביל נערכו סריקות אחר החשודים במעשה בסיוע ומסוק מהיחידה האוירית של משטרת ישראל".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 4 חדרים בעוטף ירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים



פרט להצתה, על חומה בסמוך לכלי הרכב רוססה כתובת "תג מחיר 30 יום מנהלי לרצח".

בתגובה לאירוע 'תג מחיר', שכאמור מעלה חשד כבד לפשע שנאה, נמסר מארגון 'תג מאיר': "מי שחושב שהצתות בתים ורכבים על ידי טרור יהודי ייעצרו בחווארה, תורמוס עיא ולובן א שרקייה, ייאלץ להתמודד עד מהרה עם שריפת בתים על יושביהם באבו גוש, ירושלים וחיפה".

 

 

גם יו"ר מועצת מבשרת ציון התייחס להצתה ומסר: "התעוררנו הבוקר לידיעות לפיהן הוצתו רכבים ביישוב הסמוך – אבו גוש. אני מגנה בתוקף אירועים מהסוג הזה. שוחחתי בנושא עם ראש מועצת אבו גוש סלים ג׳אבר ועם מפקד תחנת הראל סנ״צ יוסי נזרי. אני סמוך ובטוח כי ימוצה הדין עם מבצעי ההצתות".


כתובת 'תג מחיר' שרוססה בסמוך לכלי הרכב שהוצתו (צילום: דוברות המשטרה)

כתובת 'תג מחיר' שרוססה בסמוך לכלי הרכב שהוצתו (צילום: דוברות המשטרה)


עוד הוסיף שמעון: "מערכת היחסים המיוחדת, השכנות הטובה והדו קיום שבין מבשרת ציון לאבו גוש, מהווה מודל לחיקוי של שכנות טובה עבור כל תושבי מדינת ישראל, יהודים וערבים כאחד. עלינו כמנהיגים ונבחרי ציבור, לשמש דוגמא – במיוחד בימים מורכבים אלו, ומכאן קריאתי לכל תושבי מדינת ישראל, לפעול להרגעת הרוחות, לשמור על כבוד הדדי, דו קיום, יחסי שכנות טובה ושלטון החוק".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ישי

    ארגון תג מחיר הוא ארגון הרבה יותר גדול ממספר המשוגעים שמבצעים את הפשעים הללו. מטורללים יש בכל חברה ולא צריך להקים ארגון בשביל זה כאילו מדובר ההתארגנות רצינית. עצם הניסיון להשוות את הטרור הערבי המונה מאות אלפי מחזיקי נשק בלתי חוקי ועשרות אלפי מחבלים מאומנים לכמה משוגעים יהודים בודדים, זה עיוות מטורף ופסול. בעוד שאצלנו 99.9% מגנים מעשים כאלה, אצל הערבים עושים המונים מסיבות ריקודים וחלוקת סוכריות. מי שלא מבין את ההבדל המנטלי הגדול הוא עיוור .

  2. רוני

    תג מחיר מגיב ???+!!!!! אם יש תגובה אז ידוע מי הם ? אז מה לא מבין ?
    ארגון בחסות הממשלה ובאישורה עזבו את הסיפור הימין מחפש מלחמה פנימית שיהיה לו סיבה שיחזור על הנקב .. לא נשמה יאכזבו אותך הדור לא הדור וכל הממשלות סביב לא אותם ממשלות לכן למצוא דרך אחרת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר