הרכבת הקלה (צילום: באדיבות כפיר הרכבת הקלה)
הרכבת הקלה (צילום: באדיבות כפיר הרכבת הקלה)

תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית בעיר התייקרו – כמה תשלמו מהיום?

משתמשי התחבורה הציבורית ביישמונים הופתעו לגלות כי כבר היום, שלישי, 25.7, התייקר תעריף הנסיעה באוטובוסים, ברכבת הקלה וברכבת לתל אביב, זאת למרות שעדכון המחירים נכנס לתוקפו רק ב-1.8

פורסם בתאריך: 25.7.23 12:15

בלי שום הודעה מוקדמת, וכשבוע קודם מהמועד המתוכנן – מחירי התחבורה הציבורית התייקרו היום (שלישי, 25.7) ב-12 אחוז למשתמשי היישמונים. כידוע, כפי שפורסם, ב-1.8 צפויים המחירים להתעדכן גם למשתמשי הרב-קו וכרטיסי הנייר.

במשרד התחבורה, חשוב לציין, לא הוציאו כל עדכון על עליית המחירים למשתמשי היישמונים השונים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בארנונה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


אז מה הוביל להתייקרות כבר היום עבור משתמשי היישומנים? צו עדכון המחירים אמנם מיועד ל-1.8, אולם לפי צו הפיקוח על מחירי הנסיעה בתחבורה הציבורית, התשלום ביישומנים מתעדכן ב-25 לחודש, כשהסיבה לכך היא שהחיוב ביישמונים מתבצע מיום 25 בחודש ועד ל-24 בחודש העוקב. לעומת זאת, ברב-קו התשלום מתחיל ביום הראשון של כל חודש ועד סופו.

המחירים, כאמור, מתייקרים ב-12 אחוז, מה שאומר שהחל מהיום (מה-1.8 עבור משתמשי הרב-קו) מחיר נסיעה ברכבת הקלה או באוטובוס בתוך העיר עומד על 6 שקלים (במקום 5.5 שקלים קודם לכן), מחיר נסיעה בודדת ברכבת מירושלים לתל אביב (ובכיוון ההפוך) יעמוד על 27 שקלים (במקום 24).

מחירי האוטובוסים הבין עירוניים מתייקרים אף הם, אך כאן מחיר הנסיעה תלוי במרחק. לצורך העניין – מחיר אוטובוס מירושלים לתל אביב (קווים 405 ו-480) עומד החל מהיום על 18 שקלים, לעומת 16 שקלים לפני עדכון המחירים.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר