תיעוד פעילות האכיפה של עבירות הזנות (צילום: דוברות המשטרה)
תיעוד פעילות האכיפה של עבירות הזנות (צילום: דוברות המשטרה)

צפו בתיעוד המיוחד: בלשי הימ"ר פשטו על דירות זנות וסחר בנשים

בסיומה של חקירה סמויה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים, פשטו הבלשים בסיוע השיטור העירוני על 6 דירות ששימוש למתן שירותי מין בתשלום. חלק מהנשים שאותרו בדירות פליטות מאירופה שנוצלו לזנות

פורסם בתאריך: 26.7.23 17:29

תיעוד מיוחד מאכיפת עבירות הזנות בירושלים: המשטרה חשפה בירושלים 6 דירות ששימשו למתן שירותי מין בתשלום ו-10 נשים שנתנו שירותי זנות. חלק מהנשים פליטות מאירופה שנוצלו לזנות על רקע המצב הקיים במדינתם. בני זוג שעפ״י החשד סרסרו בחלק מהנשים, נעצרו לחקירה. בנוסף נרשמו ע״י המשטרה 3 דו״חות על סך אלפי שקלים נגד צרכני זנות שנתפסו בדירות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים



במשטרה מציינים כי "בתקופה האחרונה התנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים חקירה סמויה נגד עבירות זנות בירושלים. אמש (שלישי) עברה החקירה לשלב הגלוי. בפעילות יזומה של בלשי ימ״ר ירושלים ויחידת השיטור העירוני של מחוז ירושלים נגד עבירות הזנות, הגיעו בלשי המשטרה ל-6 דירות בירושלים ששימשו למתן שירותי מין בתשלום. במקום נתפסו כסף מזומן על סך אלפי שקלים ובמטבע זר, ופלאפונים ששימשו עפ״י החשד לביצוע עבירות הזנות".

 

 

במהלך הפשיטה עוכבו על ידי השוטרים 10 נשים, חלקן אזרחיות ישראל וחלקן נשים מאירופה, אשר נתנו שירותי מין בתשלום או החזיקו את המקום למתן שירותי מין בתשלום, ולאחר שנגבתה עדותם שוחררו.

על פי המשטרה, "בקרבת אחת הדירות ששימשה למתן שירותי זנות בניגוד לחוק, אותרו גבר ואשה (בני זוג ממרכז הארץ), שעפ״י החשד סרסרו בחלק מהנשים שעסקו בזנות. השניים נעצרו ונחקרו בימ״ר ירושלים בחשד לסרסרות והבאת אדם לידי מעשה זנות".

זאת ועוד, בפעילות המשטרתית ניתנו 3 קנסות מנהליים על סך אלפי שקלים, על ידי יחידת השיטור העירוני ירושלים נגד צרכני זנות שנתפסו בדירות במהלך הפעילות, זאת בהתאם לחוק איסור צריכת זנות שנכנס לתוקף בשנים האחרונות.

רפ״ק גיא אברהמי מימ״ר ירושלים, שפיקד על הפשיטה סיפר: ״בפעילות זו נחשפנו לתופעה פסולה של עבריינים המנצלים את המצב באוקראינה שמוביל לפליטות המגיעות מאירופה לישראל, לצורך שידול לזנות וסרסור בהם. חשוב לציין כי שינוי החקיקה בנושא מטיל גם אחריות על צרכני שירותי הזנות ולכן בוצעה אכיפה מנהלית בהתאם. נמשיך לפעול לאכיפת עבירות סרסרות ושידול לזנות המבוצעות בניגוד לחוק".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר