צילום שי שחר
גן עדיקא המחודש (צילום: שי שחר)

בוסתן לימונים, אמפי ועוד: נחנך גן 'פעמי זאכו' המחודש בגוננים

הגן כולל שטח ציבורי נרחב ורצף מעברים שבין רחובות העוברים מפארק המסילה ועד לרחוב בן זכאי וחלק משביל הקטמונים והוא משתרע על פני שטח של 4 דונמים

פורסם בתאריך: 26.8.23 19:01

תושבי גוננים נהנו השבוע עם חניכתו של גן 'פעמי זאכו' (עדיקה) המחודש בשכונתם, זאת לאר שהושלמו עבודות השדרוג שבוצעו בו. הגן, שמשתרע על פני  4 דונם, כולל שטח ציבורי נרחב ורצף מעברים שבין רחובות העוברים מפארק המסילה ועד לרחוב בן זכאי וחלק משביל הקטמונים.

האלמנט הייחודי בגן, הוא בוסתן הלימונים עם תעלות מים המדמות תהליך השקיה עתיק על ידי הזרמת מים באמצעות כוח הכבידה, ולצדו לוח שחמט שמשתרע על פני 25 מ"ר.

במסגרת שיתוף ציבור שקיימה העירייה, תושבי השכונה ביקשו שהגן ייתן מענה נעים נוח ומשמעותי למשפחות עם ילדים ולאוכלוסייה הבוגרת, ויכלול פינות ישיבה, דשא, הצללה, עצים בדגש על עצי פרי, צמחייה וגינון.

 

 

בעירייה מציינים כי "לאחר שהכניסה הוסדרה והונגשה מרחוב יוסי בן יועזר לכל חלקי הגן, חודשו ושודרגו בשטח הגן הריצופים וריהוט הרחוב, בוצעו עבודות תשתית במעבר לרחוב אנטיגונוס, התווספו שטחי גינון חדשים ומדשאות, נבנה אמפי דשא חדש להופעות, הותקנו מתקני משחקים חדשים, תאורה, מצלמות אבטחה עירוניות, שולחנות פיקניק, אזורי ישיבה מוצלים, פחי אשפה מעוצבים וברזיות מים, והוקמו גינת כלבים ושירותים ציבוריים".

"עוד ריאה ירוקה מתפתחת בעיר הבירה ועוד פארק שנועד לשמש את ההורים והילדים שלנו בשעות הפנאי", מוסיפים בכיכר ספרא. "העירייה פועלת רבות לטובת התושבים ולרווחתם לאחר קיום הליכי שיתופי ציבור באמצעות המינהלים הקהילתיים. שדרוג המרחב המדובר הוא תוצאה של הליך זה ומהווה המשך ישיר לפיתוח ולשדרוג פארקים, גינות וגנים לטובת כל האוכלוסייה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. א.ב.ד

    שיפוץ משונה מאד. רוב השטח בוזבז על רמפת נגישות ובכלל לא רואים את הגן ממפלס הרחוב. לא יכלו לעשות הנגשה שתתפוס פחות שטח? עד שיש שטח פתוח בשכונה בסוף חצי ממנו זה בטון…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר