'שיירת החתונה' בשבת האחרונה (צילום: דוברות המשטרה)
'שיירת החתונה' בשבת האחרונה (צילום: דוברות המשטרה)

צפו בתיעוד מסוף השבוע: שוב 'שיירת חתונה' משתוללת בכבישי ירושלים

בשבת האחרונה חגגו במזרח העיר חתונה, ובמה שכבר הפך למסורת עבריינית פסולה - השתוללו החוגגים בשיירת רכבים בכבישים. "חתונה לא מצדיקה ולא תצדיק השתוללות בכביש", אומרים במשטרה ומספרים איך תפסו את הנהגים הפורעים

פורסם בתאריך: 29.8.23 16:23

משטרת ירושלים חשפה בסוף השבוע האחרון מספר נהגים שביצעו עבירות מסוכנות במהלך "שיירת חתונה" במזרח ירושלים. לאחר חשיפתם – זומנו הנהגים לחקירה בימ״ר (יחידה מרכזית) את"ן (אגף תנועה) ירושלים ונרשמו נגדם דו"חות בהתאם.

במשטרה מדגישים היום כי "משטרת ישראל ממשיכה כל העת את במאבק בלתי מתפשר והאכיפה הנחושה כנגד נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך במעשיהם. בין היתר מטופלת התנהגות פסולה של "שיירת חתונה" שבמהלכן מבוצעות עבירות תעבורה המסכנות את מבצעיהן ואת יתר משתמשי הדרך".



המקרה האחרון, כאמור, היה בסוף השבוע החולף. ביום שבת בשעות אחר הצהריים – אם לדייק. אז הבחינו במוקד התנועה בעיר ירושלים בשיירה שכזאת נוסעת במזרח העיר ודיווח על כך התקבל במוקד 100 של המשטרה. בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים בסיוע של תצפיתני מוקד מבט ירושלים, התחקו אחר השיירה שיצאה משכונת ראס אל עמוד דרך שכ' ואדי ג'וז והמשיכה דרך מנהרת הר הצופים לכיוון מעבר א-זעיים.
חוקרי ימ"ר את״ן ירושלים הצליחו לאתר ולחשוף את נהגי כלי הרכב המעורבים. הנהגים נחקרו ביחידת התנועה ירושלים ובנוסף נרשמו כנגדם דו"חות תעבורה.

 

 

 

רס"מ אלי מטלוב, ראש צוות החקירה ביחידה התנועה המרכזית של מחוז ירושלים משתף: "מיד עם קבלת הדיווח על שיירת חתונה שמבצעת עבירות תעבורה, התחלנו בפעילות איסוף תוך סיוע ושיתוף פעולה עם תצפיתני מוקד מבט ירושלים ו-מנת"י (מרכז ניהול תנועה ירושלים) במטרה להתחקות מהר ככל הניתן אחר אותם נהגים פורעי חוק. בתוך זמן קצר הנהגים אותרו וכעת גם הושלם הטיפול התעבורתי נגדם".

עוד מוסיף מטלון: "מדובר בנהגים שמקלים ראש במעשים המסכנים את משתמשי הדרך ואת הנוסעים ברכבם. חתונה לא מצדיקה ולא תצדיק השתוללות בכביש ועבירות על חוקי התעבורה וחשוב שכל נהג פורע חוק יבין וידע כי נבצע אכיפה גם במקום שהוא לא רואה שוטרים ונשתמש גם באמצעים טכנולוגיים לחשוף ולאכוף עבריינים המבצעים עבירות תעבורה חמורות ומסוכנות באשר הם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר