משה ליאון ואילה לונדנר מגישים את רשימת 'ירושלים אחת' (צילום: ארנון בוסאני)
משה ליאון ואילה לונדנר מגישים את רשימת 'ירושלים אחת' (צילום: ארנון בוסאני)

עם הפתעה במקום ה-16: הוגשה רשימת 'ירושלים אחת' בראשות ליאון לבחירות

ראש העיר משה ליאון וחלק מחברי סיעתו הגישו הבוקר, רביעי, את רשימת המועמדים והמועמדות של סיעת 'ירושלים אחת בראשות משה ליאון'. סוגרת את הרשימה - מבקר המדינה לשעבר יוסף שפירא. אותיות הרשימה - י"א

פורסם בתאריך: 20.9.23 09:49

"הרשימה שהגשנו היום היא רשימה מרהיבה ביותר. אני גאה בכל אחת ובכל אחד מחברי הרשימה, אשר נמצאים בה מתוקף היותם מובילות ומובילים בחברה. אני משוכנע ש'ירושלים אחת' תהיה הסיעה הגדולה במועצה. בצדק". הדובר – ראש העיר משה ליאון, שהגיש הבוקר, רביעי, 20.9.2023, את רשימת המועמדות והמועמדים של סיעתו לקראת הבחירות ב-31.10.2023.

ברשימה של ליאון, שתצוין על פתקי הבחירות עם האותיות י"א, ייצוג של 50 אחוז נשים, 3 מתוכן בחמישיה הראשונה – מספר 2 ד"ר רונית אחדות הכהן-חודג׳ייב, מס' 4 ברשימה השפית ויו"ר ועד סוחרי השוק טלי פרידמן, ומספר 5 – ד״ר נעמה ברג, בעלת יקב פסגות ואוצרת מוזיאון הטבע. במקום השלישי הוצב עופר איובי, לשעבר יו"ר מינהל קהילתי גילה אשר שימש עד לאחרונה כיועצו הבכיר של ראש העיר.

הפתעה נרשמה לקראת סופה של הרשימה, במקומות השמורים לנכבדים כאלה ואחרים, כאשר במקום ה-15 הוצבה מ"מ מקום ראש העיר פלר חסן נחום וסוגר את הרשימה מבקר המדינה לשעבר יוסף שפירא.

בסיעת ירושלים אחת מציינים כי "האותיות שנבחרו לרשימה, י״א, הן האותיות שליוו את רשימת 'ירושלים אחת בראשות טדי קולק' המיתולוגית, וזאת לאחר שמפלגת העבודה אישרה את השימוש באות א׳.

 

 

הרשימה המלאה:
1. ראש העיר משה ליאון
2. ד״ר רונית אחדות הכהן-חודג׳ייב
3. עופר איובי
4. טלי פרידמן
5. ד״ר נעמה ברג
6. עמית פרץ
7. אילה לונדנר
8. עו״ד נחמיה אסף
9. גליה אביחיל
10. מאיר ארזי
11. אליעזר לוין
12. דנה עמר-יהושע
13. עו״ד יסמין נחום
14. רועי זיו
15. פלר חסן-נחום
16. יוסף שפירא

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוני

    בהצלחה משה ליאון,
    רק תזדרז עם השתילת פרחים והמנהרות, עוד מעט בחירות…

  2. משה ליאון הרס את ירושלים

    כתושב העיר באופן מבהיל ראש העיר הכושל הזה הרס את ירושלים, כל היום פקקים מהבוקר ועד הלילה וגם באמצע הלילה. כל ירושלים היא אתר עבודה, כל שכונה יש פסולת אבנים ,גדרות, ברזלים זרוקים בכל מקום. פשוט בזיון לעיר שזה ראש העיר שלה. לצערי נראה שמה ליאון הכושל ימשיך בתפקידו , ימשיך להרוס את העיר ולגרום לתושבים לברוח מהעיר ירושלים. בושה וחרפה שהוא ראש העיר שלנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר