ההתפרעויות בשועפאט (צילום: דוברות המשטרה)
ההתפרעויות בשועפאט (צילום: דוברות המשטרה)

בעקבות המלחמה בדרום: התפרעויות וירי במחנה פליטים שועפאט

משטרת ירושלים ולוחמי מג"ב פועלים בשעתיים האחרונות בהתפרעות אלימה של עשרות רעולי פנים. בין השאר בוצע ירי לעבר כוחות הביטחון. הלוחמים זיהו את היורים, רדפו אחריהם ונטרלו אותם. צפו בווידאו מההתפרעויות

פורסם בתאריך: 7.10.23 16:12

בעקבות המלחמה בדרום והמראות הקשים – גילויי שמחה והזדהות במחנה הפליטים שועפאט, כולל הפרות סדר אלימות של עשרות רעולי פנים. במשטרת ירושלים מציינים כי "בשעתיים האחרונות פעלו שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב עם שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר, בעקבות הפרת סדר אלימה של עשרות בודדות של רעולי פנים בסמוך למעבר מ.פ שועפאט שידו אבנים וחפצים שונים לעברם".



יצוין כי בשלב מסויים של הפרת הסדר, זיהו הכוחות חמוש באקדח בתוך ההמון שהעביר את האקדח למפגע אחר. בשלב מסויים המחבל ביצע ירי בלתי מבוקר מתוך הפרת הסדר לעבר כוחות המשטרה ומג״ב. הלוחמים שפעלו במקום, חתרו למגע, זיהו את החשודים המעורבים בביצוע הירי שנמלטו מהמקום וביצעו לעברם ירי, שבעקבותיו זוהו פגיעות בשני חשודים. אין נפגעים לכוחותנו.

מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרה ומג״ב באזור ממשיכים לפעול באזור לשמירה על הסדר. במשטרה מדגישים שוב: כל ניסיון להפר את הסדר, לפגוע ולפגע במקביל ללחימה המתנהלת באזור הדרום- תתקל בתגובה נחושה, חדה ובאפס סובלנות ע״י השוטרים ולוחמי מג״ב".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר