אביאל אורן (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים)
אביאל אורן (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים)

אביאל היה במסיבת הקטל ברעים ונעדר: "תתפללו לשלומו"

אביאל אורן, בן 28, משכונת גילה בילה במסיבה בקיבוץ רעים ביחד עם חברתו, שאותרה, ועוד מספר חברים, שחלקם אותרו גם כן. משפחתו מחפשת אחר כל שביב מידע לגביו ומבקשת: "תתפללו לשלום אביאל בן אסתר"

פורסם בתאריך: 8.10.23 08:01

המלחמה בדרום: אביאל אורן, בן 28, משכונת גילה הוא אחד מהנעדרים ממסיבת הקטל שהיתה בליל שבת בסמוך לקיבוץ רעים בדרום, בזמן שמחבלי החמאס פרצו את הגבול מעזה לישראל.

עקבותיו של אביאל נעלמו מאז המסיבה. קרובי משפחה מספרים ל"כל העיר" כי אביאל בילה במסיבה ביחד עם חברתו ועם חברים. החברה אותרה, כך גם חלק מחבריו, אולם איתו לא נוצר קשר והם מחפשים כל מידע אודותיו.

המשפחה מפיצה את תמונותו של אביאל בכל הפלטפורמות ברשתות החברתיות, מנסה לקבל מידע אולי מצעירים אחרים שהשתתפו במסיבה וראו את אביאל בשלב כזה או אחר של הבוקר הקשה והקטלני.

המשפחה מבקשת "התפללו לשלומו של אביאל בן אסתר".

טלפון ליצירת קשר עם המשפחה: 050-9267766 – יסמין אורן.

 

 

כזכור, כפי שפורסם אמש ב"כל העיר", בין הנעדרים גם אושר ומיכאן וקנין, בני 35 מקריות היובל, אשר היו חלק מהפקת המסיבה. גם שניהם נעלמו ולא נוצר איתם קשר במהלך המסיבה. אתמול פורסמו ברשתות רשימות שמיות כאלה ואחרות על ניצולים מהאירוע הקשה ברעים, אולם נראה כי לפחות לגבי אושר ומיכאל הדיווחים אינם נכונים והם עדיין לא אותרו או יצרו קשר.

בני משפחתם מתחננים לעזרה וסיוע במציאתם. כמו כן, המשפחה מבקשת להתפלל לשלומם – אושר בן רחל ומיכאל בן רחל.

נעדרים נוספים מאזור ירושלים: נוי זעפרני, בת 27 מהיישוב נוקדים, ועידן דור, בן 25, מגבעון החדשה. גם קרוביהם מבקשים תפילות לשלומם ובריאותם.

אתמול בלילה, בשעה 22:45, פתחו פיקוד העורף ומשטרת ישראל מרכז משפחות בבניין יחידה להב 433 (ברחוב הנגב 4, קריית שדה התעופה). בפיקוד העורף מבקשים מבני משפחה שיקיריהם נעדרים להגיע עם פרטים מזהים, פריט ממנו ניתן להפיק DNA ותמונה של הנעדר. "בני משפחה שמבקשים לדווח על העדרות קרוביהם ונמצאים באזורי הלחימה מתבקשים בשלב זה לדווח טלפונית למוקד 105 של משטרת ישראל".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר