הציוד שנתפס ברכב של החשודים (צילומים: דוברות המשטרה)
הציוד שנתפס ברכב של החשודים (צילומים: דוברות המשטרה)

נמנע פיגוע: איימו להרוג "את כל היהודים" ונתפסו עם רעלות ראש וזיקוקים

היום בצהריים, שבת, עצרה משטרת ירושלים רכב שבו 4 חשודים, לאחר שאחד מהם איים: "נשלוט פה ונהרוג את כל היהודים". בין החשודים - 3 ממזרח ירושלים ועוד שב"ח בעל עבר ביטחוני

פורסם בתאריך: 14.10.23 17:18

משטרת ירושלים מנעה היום, שבת, פיגוע שאותו ככל הנראה תכננו להוציא 4 חשודים – 3 ממזרח ירושלים ועוד שב"ח (שוהה בלתי חוקי) בעל עבר ביטחוני.

האירוע החל בהפרת סדר שהתחוללה בשעות הצהריים בצור באהר, שכללה הבערות צמיגים וחסימת צירים. במהלך הפרות הסדר, עצרו שוטרי היס"מ שפעלו בשטח רכב שעורר את חשדם, כשעל ראשו של אחד מהנוסעים היה קשור סרט עם הכיתוב 'שהידי אל אקצא' (שוהדא אל אקצא). במהלך התחקור, הנהג אמר לשוטרים: "אנחנו נשלוט פה ונהרוג את כל היהודים".

לדברי המשטרה, "התנהלות החשודים והאמירה 'לרצוח את אל היהודים' – עוררה חשד כי מדובר במחבלים. בהתאם שוטרי יס״מ ירושלים ניפצו את שמשות הרכב, שלפו את החשודים מהרכב ועצרו אותם בכוח".

 

 

במשטרה מבקשים להדגיש כי הסרטון שמופץ ברשתות החברתיות "ערוך ומנותק כל הקשר"

בחיפוש שנערך ברכב נתפסו כוורות זיקוקין מוכנות לשימוש ורעלות ראש. בבדיקת זהותם של החשודים, עלה, כאמור, כי אחד מהעצורים הוא שוהה בלתי חוקי בעל עבר ביטחוני.

ארבעת החשודים שנעצרו, בגילאי 28-18, נלקחו לחקירה בתחנת עוז של מחוז ירושלים.

"נמשיך לפעול בנחישות נגד פעילי טרור באשר הם ולמעצר וטיפול נחוש בכל מי שיאיים לרצוח את ״כל היהודים״, ובכל מי שינסה לפגוע בשוטרים או באזרחים", מדגישים במשטרה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר