האיור שנשלח ללקוחות 'שופרסל', מעצר החשוד (צילומים: דוברות המשטרה)
האיור שנשלח ללקוחות 'שופרסל', מעצר החשוד (צילומים: דוברות המשטרה)

בדרך לזירת הפשע: נעצר עובד 'שופרסל' תלפיות ששלח ללקוחות איור עם צלב קרס

תושב מ.פ שועפאט נעצר לאחר שצירף למשלוחים של חברת 'שופרסל' איור שעליו התנוסס הסמל הנאצי ובנוסף אצבע משולשת לעבר דגל ישראל. הוא נעצר בדרכו לעבודה, כאשר היום היה אמור לעבור שימוע לפני פיטורים. וגם - המכתב של מנכ"ל שופרסל לעובדי הרשת

פורסם בתאריך: 29.10.23 09:05

בעקבות הפרסומים ברשתות החברתיות ובתקשורת – עובד רשת 'שופרסל' בתלפיות נעצר לאחר ששלח ביחד עם משלוחים מרשת המרכולים מעטפות שעליהן צייר צלב קרס ואצבע משולשת לעבר דגל ישראל.

מדובר על צעיר כבן 20 ממחנה הפליטים שועפאט.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בימים חמישי ושישי התלוננו לקוחות 'שופרסל' בדרום העיר כי אל משלוח שהזמינו מרשת המרוכלים 'שופרסל' צורפה מעטפה שעליה הציור עם הסמל הנאצי ותנועה מגונה שמכוונת לעבר דגל ישראל. בחברת 'שופרסל' התנערו באופן נחרץ מהמעשה וציינו כי העובד זומן באופן מיידי לשימוע לפני פיטורים, וציינו כי יגלו אפס סובלנות.


מהעטפה שצורפה לאחד מלקוחות 'שופרסל' (צילום: רץ ברשת - מפורסם לפי סעיף 27א לחוז זכויות היוצרים)

מהעטפה שצורפה לאחד מלקוחות 'שופרסל' (צילום: רץ ברשת – מפורסם לפי סעיף 27א לחוז זכויות היוצרים)


הבוקר, ראשון, כאמור, נעצר העובד. מהמשטרה נמסר כי "שלשום נודע לתחנת מוריה במחוז ירושלים על חשוד העובד ברשת מרכולים ידועה באזור התעשייה בדרום ירושלים, שעל פי החשד היה מעורב בהעברת משלוחים ללקוחות ברחבי העיר, שאליהם צורפה מעטפה ועליה צוייר צלב קרס, ואצבע משולשת המופנית לדגל ישראל. בעקבות כך, שוטרי מחוז ירושלים החלו בפעולות חקירה במטרה לאתר את החשוד במעשה, תושב מ.פ שועפאט בן 20".

 

 

 

העובד נעצר הבוקר בזמן הגעתו למקום העבודה, והוא הועבר לחקירה בתחנת מוריה של המשטרה, שם גם צולם כשמאחוריו מתנוסס דגל ישראל.
במשטרה מציינים כי "לצד הטיפול המתבצע בעניינו ע״י מעסיקיו של החשוד (הוא צפוי להיות מפוטר לאלתר, ר"ג), המשטרה תפעל למצות עמו את הדין במישור הפלילי", כך נמסר מהמשטרה. "שומרים על הבית, מנצחים יחד בחזית".

כזכור, ביום שישי נמסר מחברת שופרסל: "שופרסל רואה את האירוע בחומרה רבה ותגלה אפס סבלנות כלפי אירועים מסוג זה, העובד המעורב אותר, זומן באופן מידי לשימוע לפני פיטורים ותוגש נגדו תלונה במשטרת ישראל. אנו מתנצלים מעומק הלב על האירוע החריג ומוקיעים התנהגות שכזו".

במכתב ששיגר מנכ"ל שופרסל אודי וטרמן לעובדים הוא חוזר ומתנער מהמעשה ואומר שאינו משקף את הנעשה בקבוצת שופרסל. "בשלושת השבועות האחרונים נרתמה שופרסל על כלל עובדיה למאמץ המלחמתי ולמען כל תושבי מדינת ישראל. אנו עובדים לילות כימים על מנת לספק לכל אזרחי ישראל מזון ופארם – זו המחיובות שלנו כקמעונאית המזון המובילה בישראל. אין לי ספק כי פעילותנו ממשיכה בכל הכח בימים אלה הודות לכם העובדים, כולכם נרתמתם למאמץ מתוך הבנת היותנו עסק חיוני בשעה קשה זו.

"לאור כל זאת, הזדעזעתי עמוקות לגלות כי לקוחות שופרסל בשכונת תלפיות בירושלים קיבלו ביום שישי האחרון משלוח שלנו עם איור של צלב קרס על המעטפה. עם היוודע המקרה, העובד המעורב אותר באופן מיידי וזומן באותו היום לשימוע לפני פיטורים. בנוסף, העובד נעצר לאחר שהגשנו נגדו תלונה במשטרת ישראל, אשר תמצא עמו את הדין גם במישור הפלילי. אני רוצה להבהיר בצורה חד משמעית כי בחברה שלנו יש אפס סובלנות לאירועים מסוג זה. כל עובד/ת שימצא אחראי/ת לאירוע מסוג זה ייענש בכל חומרת הדין.

"אני מצר על המקרה הזה ועל הפגיעה שנגרמה ללקוחתינו כתוצאה ממנו ואף התנצלנו בפניהם. האירוע הזה בוודאי שאינו מייצג את הערכים של החברה שלנו ואנו מוקיעים מכל וכל התנהגות שכזו. שופרסל לא תסבול שום ביטוי של שנאה או אלימות, ובמידה ונתקל במקרים דומים, נמשיך לנקוט ביד קשה בשיתוף משטרת ישראל.

"אני פונה אליכם כעובדים ועובדות החברה לקחת אחריות ולפעול למניעת אירועים דומים בעתיד. אם אתם רואים משהו שאינו נכון, אל תהססו לדווח על כל למנהלות ולמנהלים שלכם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אוהב ישראל

    די נמעסתם!!! קדימה שלילת אזרחות גירוש כל המשפחה אנחנו לא נצליח למגר את זה בלי יד קשה צו חרום דחוף

  2. יהודה

    תפסיקו להעסיק ערבים, תעסיקו יהודים תשלמו משכורות יפו. אז יהודים יבואו לעבוד.
    אני באופן אישי לא יקנה בסופר שמעסיק ערבים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר