בית משפט השלום (צילום: אלבום פרטי)
בית משפט השלום (צילום: אלבום פרטי)

עובד בסניף ארומה בירושלים: "זה לא היה טבח, זה היה מסיבה"

ביום שישי בבוקר התקבלה תלונה במשטרה מלקוחה שסיפרה כי עובד בסניף ארומה בירושלים דיבר איתה על המתקפה הרצחנית של החמאס בדרום ואמר עוד: "זה הגיע לכם... בעוד חצי שנה לא תהיו פה". הוא נעצר עוד באותו בוקר, והיום, ראשון, מעצרו הוארך בפעם השנייה @ וגם - המכללה להנדסה הרחיקה לצמיתות סטודנט/ית בגין התבטאות התומכת טרור והשעתה לסמסטר אחד סטודנט/ית אחר/ת

פורסם בתאריך: 29.10.23 15:27

המלחמה בהסתה ובהבעת תמיכה במתקפה הרצחנית של ארגון הטרור חמאס נמשכת: היום, ראשון, הוארך מעצרו של עובד בסניף ארומה ירושלים שנעצר ביום שישי לאחר שאמר ללקוחה בסניף: "זה לא היה טבח, זה הגיע לכם. זה היה מסיבה" (השגיאות במקור). לדברי הלקוחה – העובד אף הוסיף ואמר לה: "בעוד חצי שנה לא תהיו פה".

המפגש האיום הזה התרחש בשעות הבוקר של יום שישי ומיד לאחריו הלקוחה התקשרה למוקד 100 של המשטרה והתלוננה. בהמשך היא גם הגיעה לתחנת לב הבירה והגישה תלונה רשמית.

העובד נעצר זמן קצר קודם לכן, וכבר ביום שישי בצהריים הובא בפני בית המשפט לטובת הארכת מעצרו. נציגי המשטרה ביקשו להאריך את מעצרו מחשש למסוכנות של ממש הנובעת מהדברים שאמר וכן מחשש לשיבוש הליכי משפט.

היום, ראשון, הגיע החשוד להארכת מעצר נוספת בפני בית המשפט, וגם בה הוארך מעצרו עד ליום שלישי (בהסכמה) לטובת מיצוי החקירה. מפרוטוקול הדיון עולה כי לאירוע ישנם עדין שחלקם כבר נתנו עדות. כמו כן, במהלך הדיון היום הוצגו בפני בית המשפט חומרים המעידים על תמיכה בארגון טרור (ללא פירוט).

 

 

כאמור, בסוף הדיון הגיעו נציג המשטרה ועורך דינו של החשוד להסכמה על הארכת מעצר נוספת עד ליום שלישי הקרוב, 31.10, לטובת מיצוי הליכה החקירה הנדרשים.

***

בתוך כך, המאבק נגד תמיכה בטרור החמאסי וגילויי שמחה על מתקפת הפתע הרצחנית נמשך גם באקדמיה. ל"כל העיר" נודע כי עזריאלי המכללה להנדסה החליטה להעניש בחומר שני סטודנטים/יות אשר הביעו תמיכה בטרור. באחד המקרים העונש שניתן הוא הרחקה לצמיתות מהמכללה ואילו במקרה השני, הפחות חמור, העונש שניתן הוא הרחקה לסמסטר אחד.

מהמכללה נמסר: "המכללה מייחסת חשיבות רבה לאקלים החברתי בקמפוס ומשקיעה בו משאבים רבים במטרה שהסטודנטים השוהים ירגישו בנח ובטוחים. זאת, לצד נקיטה במדיניות של "אפס סובלנות" כלפי כל ביטוי של אלימות ואו תמיכה בטרור. בשבועות האחרונים הוגשו לוועדת המשמעת של המכללה מספר תלונות בגין אמירות והתבטאויות לא ראויות כולל התבטאויות ברשת החברתית, כל התלונות נבדקות לעומק ובאלו שיש חשד לעבירה יועמדו הסטודנטים לוועדת משמעת באופן מידי. בחלק מן התלונות כבר התקבלו החלטות על ידי ועדת המשמעת ובכוונתנו להמשיך ולעמוד על מדיניות המכללה כפי שנקבעה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירושלמית

    אפשר לשלוח אותו לעזה לחגוג.
    וליפני שמעסיקים את אותם חבלנים.
    יש מבחן פסיכולוגי שיכול להצביע על נטייה
    למרוד. ואי אמון במימשל.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר