'המיטות הריקות' בכיכר ספרא (צילום: שומרים ושומרות על הבית המשותף)
'המיטות הריקות' בכיכר ספרא (צילום: שומרים ושומרות על הבית המשותף)

צפו: המיטות הריקות בכיכר ספרא – היוזמה המצמררת של ניצולי קיבוץ ניר עוז ומשפחות החטופים

239 מזרונים ומיטות ריקות - כמספר החטופים בעזה - מוצגים הבוקר בכיכר ספרא במיצב מצמרר וכואב, ביוזמת ניצולי קיבוץ ניר עוז, שאחד מכל ארבעה מחבריו נחטף, נרצח או נעדר מאז ה-7/10, ומשפחות החטופים. BringThemHomeNow#

פורסם בתאריך: 30.10.23 08:46

אם הגעתם ב-24 השעות האחרונות לכיכר ספרא, קיבלתם ככל הנראה בוקס עוצמתי בנפש, זאת עם הצבתם של 239 מיטות ומזרונים – כמספר החטופים בעזה, שאינם ישנים במיטותיהם מאז המתקפה הרצחנית של החמאס על יישובי עוטף עזה והדרום ב-7/10.

המיצג המצמרר, 'המיטות הריקות' שמו, הוא ביוזמת של ניצולי קיבוץ ניר עוז, אחד מיישובי העוטף שספג את המכה הקשה והכואבת ביותר בשבת השחורה ההיא – כאשר 1 מכל 4 מחבריו נרצח, נחטף או נעדר – ביחד עם משפחות החטופים.

הרעיון שעומד מאחורי המיצג העוצמתי הוא להשאיר במודעות הבינלאומית את העובדה שכבר למעלה משלושה שבועות 239 החטופים אינם ישנים במיטותיהם, ומשפחותיהם – אינן ישנות אף הן.



 

 

היום, שני, צפויים להגיע למיצג בכיכר ספרא משפחות החטופים. בין השעה 14:00 ל-15:00 ישתלבו בני משפחות החטופים במיצג ותהיה דקת דומיה.

עיריית ירושלים, כמעט מיותר לציין, מארחת את המיצג ואת משפחות החטופים בגאווה וקוראת לתושבי העיר להגיע למתחם ולחזק את המשפחות בשעתן הקשה.

"גם הלילה ישנו במנהרות של עזה ילדים וילדות, תינוקות וקשישים", נמסר, "מיצג מחאת המיטות בכיכר ספרא משמיע את זעקתם ואומר להם
אתם לא לבד. בואו להביע הזדהות ולקרוא להשבת החטופים שזמנם הולך ואוזל".

BringThemHomeNow#

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר