החשוד אבי בראון, שם הפרופיל שבו השתמש, החלון שממנו השליך את הטלפונים במטרה להשמיד ראיות ושל אחת הדירות שאליהן התפרץ (צילומים: דוברות המשטרה)
החשוד אבי בראון, שם הפרופיל שבו השתמש, החלון שממנו השליך את הטלפונים במטרה להשמיד ראיות ושל אחת הדירות שאליהן התפרץ (צילומים: דוברות המשטרה)

באופן חריג: המשטרה חושפת את שמו ותמונתו של חשוד ירושלמי בפדופיליה

בית המשפט התיר לפרסם את שמו של אבי בראון, בן 37, החשוד בביצוע עבירות מין בנערים, בהם בן 13 המתמודד עם אוטיזם. במשטרה סבורים כי יש קורבנות נוספים ועל כן מפרסמים את שמו ואת תמונתו ברבים, ומבקשים מהם לדווח על כך למשטרה

פורסם בתאריך: 5.11.23 14:18

משטרת ירושלים מפרסמת היום, ראשון, את שמו ואת תמונתו של חשוד בפדופיליה – אבי בראון, בן 37, תושב ירושלים אשר חשוד בביצוע עבירות מין בנערים, בהם גם בן 13 המתמודד עם אוטיזם.

בראון, יש לציין, נעצר כבר לפני מספר ימים ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט עד למחר, שני, 6.11.2023. במשטרה חושדים כי נערים נוספים נפלו קורבן למעשיו, ועל כן החליטו, באישור בית המשפט, לפרסם את שמו ואת תמונתו ברבים – במטרה להוביל קורבנות נוספים להגיע ולהגיש תלונה.


החשוד אבי בראון

החשוד אבי בראון (צילום: דוברות המשטרה)


תחילתה של החקירה בתיק שהקתבל מתחנת משטרה באזור המרכז, בגין חשדות לביצוע עבירות פדופיליה בנער בן 13 עם אוטיזם. בירושלים הועברה החקירה למחלק פשיעה מקוונת בימ"ר ירושלים.

"עפ"י התלונה שהתקבלה במשטרה, אדם מבוגר שוחח עם הקטין באינסטגרם בהתכתבות ובשיחות וידאו, שבהן חשף את עצמו בפני הקטין בהזדמנויות שונות ואף ניסה ליזום מפגש פיזי עם הקטין", נמסר מהמשטרה. "במהלך החקירה התגלה כי מדובר בחשוד שריצה בעבר עונש מאסר בגין עבירות מין כלפי קטינים אחרים".

 

 

חוקרי ימ"ר ירושלים איתרו 2 קורבנות נוספים, נערים בני 15 – אחד מירושלים והשני מיישוב במרכז הארץ – שעל פי החשד חוו גם הם מעשים דומים מצד בראון. עוד גילו החוקרים כי הוא משתמש ברשת בפרופילת תחת השם Abraham Tzvi (אברהם צבי).

במשטרה מציינים כי "בתאריך 31.10 בלשי ימ״ר ירושלים הגיעו למרכז העיר ירושלים לבית בו שהה החשוד במטרה לעוצרו. החשוד שהבחין בשוטרים, השליך את מכשירי הטלפון שעל-פי החשד שימשו אותו לביצוע העבירות, מגובה רב לכיוון גג של מבנה סמוך. לאחר מכן קפץ ממרפסת ביתו למרפסת סמוכה, פרץ לדירה שהייתה ריקה, ובהמשך התחבא בדירת שכנה בבניין. כשהגיעו הבלשים לדירה של השכנה, נמלט דרך המרפסת וקפץ לדירה שמתחתיה ושם נעצר לבסוף. במהלך ניסיון מנוסתו והתפרצותו לדירות- גרם נזק לשתי דירות".

כאמור, מעצרו של בראון, בן 37, הוארך על ידי בית משפט השלום, שגם סירב לבקשת סנגורו לאסור את פרסום שמו. במשטרה חושדים כי יש קורבנות נוספים של בראון, ועל כן מבקשים כי "כל מי שנפל קורבן למעשיו של החשוד אבי בראון שביצע המעשים תחת פרופיל המשתמש בשם: Abraham Tzvi, מתבקש לדווח על כך בהקדם בתחנת המשטרה הקרובה לביתו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר