רס"ן שלמה בן נון ז"ל, האב - נועם בן נון (צילומים: דובר צה"ל, מתוך פייסבוק)
רס"ן שלמה בן נון ז"ל, האב - נועם בן נון (צילומים: דובר צה"ל, מתוך פייסבוק)

אבל כבד בכיכר ספרא: סרן שלמה בן נון, בנו של מנהל הרובעים בעירייה, נפל בקרב בעזה

הותר לפרסום: סרן שלמה בן נון ז"ל, סגן מפקד פלוגה בגדוד 202 של הצנחנים, נפל הלילה, בין רביעי לחמישי, בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. שלמה ז"ל הוא בנו של נועם בן נון, מנהל הרובעים בעיריית ירושלים. "שלמה בחור איכותי, כמו אביו נועם. ליבנו עם המשפחה"

פורסם בתאריך: 16.11.23 16:37

אבל כבד נפל היום, חמישי, על עובדי עיריית ירושלים עם היוודע דבר נפילתו בקרב של סרן שלמה בן נון, סגן מפקד פלוגה בגדוד 202 של חטיבת הצנחים – בנו של מנהל הרובעים בעירייה נועם בן נון, דמות מוכרת מאוד במסדרונות כיכר ספרא וברחבי העיר. בן 22 בלבד במותו.

"האבידה של של שלמה, בנו של אחד המנהלים בעירייה היא גדולה וכואבת מאוד", אומרת עובדת עירייה, שעובדת עם נועם, אביו של שלמה ז"ל. "שלמה בחור איכותי כמו אביו נועם, שהוא איש עבודה מסור בדרג הניהולי ודמות מוכרת בכיכר ספרא ועובד בה שנים רבות. ליבי עם נועם באבלו הכבד בנפול בנו. בין רגע החיים מתהפכים, משתנים והכל כבר לא יהיה כפי שהיה. אני יכולה רק להגיד שאני מקווה שיהיה החלל האחרון בעזה, קשה מאוד שהילדים שלנו נלחמים שם, אבל זו מלחמה שנכפתה עלינו ואנחנו חייבים לנצח בה".

גורם אחר בעירייה, שמכיר את האב נועם מקרוב, מוסיף: "אנחנו שבורים. הכאב כל כך גדול ובלתי נתפס. זו מלחמה צודקת ויש לה מחירים. בנו של חבר שלנו בעירייה נפל וזה כאב גדול. נתמוך בו ונעשה כל מה שאפשר כדי לחזק אותו. עצב שאין לו סוף, אבל הבן של נועם גיבור, אחד מיני רבים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר