מעצר (צילום אילוסטרציה: freepik.com)
מעצר (צילום אילוסטרציה: freepik.com)

אין גבול לטירוף: חמאס רצח את בן דודה ב-7/10 – תושבת העיר הסיתה נגד ישראל ובעד הטרור

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד האלה גנאם, תושבת ירושלים, אשר הסיתה לטרור לאחר רצח בן דודה בידי החמאס. לאחר פרסום ההסתה, רצח אחיה את לוחמת מג"ב רוז לובין "ל - וגם הוא זכה לדברי הלל ושבח

פורסם בתאריך: 28.11.23 14:45

השנאה מעוורת: תושבת ירושלים, האלה גנאם, נאשמת כי פרסמה דברי הסתה כנגד ישראל ובעד הטרור. עד כאן, נדמה שזה עוד אחד מאותם כתבי אישום על הסתה, אלא שבסיפור הזה יש מעבר. הרבה מעבר.

למעשה, גנאם, בעלת אזרחות ישראלית כבת 25, האשימה את ישראל ברצח של בן דודה, מג'האד פרוח, אולם הוא בכלל נרצח על ידי מחבלי החמאס הנתעבים במתקפה הרצחנית של ה-7/10. כן, בדיוק כפי שהבנתם – החמאס רצח את בן דודה, והיא מסיתה נגד ישראל ומהללת את הטרור.

על פי כתב האישום שהוגש נגד גנאם על ידי עו"ד ישי זיגמן מפרקליטות מחוז ירושלים, לאחר זיהוי גופתו של בן הדוד פרוח בסוף אוקטובר, הופצה שמועה זדונית כי מותו נגרם בידי יהודים ולא ע"י חמאס. על רקע זה, הסיתה הנאשמת למעשה טרור בכך שפרסמה בווטסאפ שברשותה סטטוס, המורכב משני צילומי מסך שהופיעו בזה אחר זה, ובהם נכתב בין היתר: "ההודעה הזו מכוונת לאחים שלנו בכל רחבי המדינה, מה שהכיבוש עושים פעולות פזיזות, הרג של אנשים במדינה שלנו בפלסטין זה משהו מצמרר, והדבר העדכני האחרון שקיבלנו הוא חיסול השאהיד ברוך השם מכפר סעיר, זאת שלא נמאס לה ולא מפסיקה בלהקדיש את ילדיה והחברה שלה למען המולדת פלסטין, על מה שעבור משפחת השאהיד היום לאחר שקיבלו אישור על זהותו מוכיח על פשע הכיבוש והמתנחלים בביצוע פשע אכזרי לעבר בני עמינו. לכן גדודי 'חללי סעיר' מודיעה ומבטיחה למשפחת השאהיד שהפשע הנתעב הזה לא יעבור והמתנחלים וכוחות הכיבוש ישלמו על זה, שהאויב יידע שאם 'הגדודים' מבטיחים הם מקיימים את ההבטחה. אחיכם, גדודי חללי אל-אקצא, גדודי חללי סעיר".

 

 

בזאת לא מסתיים הסיפור. הרעל כנגד מדינת ישראל ודברי ההסתה עשו, כך נראה את שלהם. מספר ימים לאחר פרסום דברי ההסתה של גנאם, ביצע אחיה (מחמד אלפרוח) את הפיגוע הקטלני שבו נרצחה לוחמת מג"ב סמ"ש רוז לובין ז"ל.

האח-מחבל חוסל על ידי כוחות שפעלו בזירה, ובעקבות זאת פרסמה גנאם עוד דבר הסתה לטרור, כשפרסמה בוואטסאפ תמונה של אחיה על רקע מסגד אל-אקצא, תחת הכיתוב "ירח חדש" לצד לב אדום שבור, והכיתוב: "השאהיד מחמד עמר אלפרוח עלה השמיים לאחר שביצע פיגוע דקירה הירואי בסמוך לשער הפרחים בירושלים, שהוביל לפציעת שניים ממשטרת הכיבוש במצב קשה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר