אריה קינג, משה ארבל (צילומים: 'מאוחדים', גדעון שרון/לע''מ)
אריה קינג, משה ארבל (צילומים: 'מאוחדים', גדעון שרון/לע''מ)

"איך נקיים מסע בחירות כשאנו מגוייסים?" – מועד הבחירות מרתיח את אריה קינג

שר הפנים הודיע אמש כי הבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו ב-30.1.2024. סגן ראש העיר אריה קינג, סרן במיל', שמגוייס מזה כחודשיים בצו 8, וכמוהו 4 חברי סיעה נוספים של מאוחדים, זועם. לטענתו, "שר הפנים דואג להצלחת מועמדיו"

פורסם בתאריך: 5.12.23 08:53

הבחירות לעיריית ירושלים (ולמרבית הרשוית המקומיות בישראל) יתקיימו ב-30.1.2024 – כך הודיע אתמול שר הפנים משה ארבל במכתב ששלח לוועדת הפנים בנושא. מהמכתב עולה כי ביישובים שפונו – יתקיימו הבחירות כ-5 חודשים לאחר חזרת התושבים לבתיהם.

הודעה זו של שר הפנים הרתיחה את סגן ראש העיר אריה קינג, אשר מגוייס מזה כחודשיים למילואים בשל המלחמה. קינג, סרן במילואים, אינו היחיד מבין חברי הרשימה שלו – מאוחדים – שמגוייס. עוד 4 חברים ברשימה, כולל מספר 2 דור יצחק לוי.

בפוסט זועם שפרסם קינג הוא טוען כי שר הפנים משה ארבל (ש"ס) דואג למועמדים שלו, לבטח שבירושלים. "בזמן שאנו מגוייסים (5 מתוך עשרת המועמדים הראשונים ברשימת 'מאוחדים עם אריה קינג') בצו 8 להגנת המולדת בדרום, בצפון, בשומרון ובירושלים, דואג שר הפנים להצלחת מועמדיו שמעולם לא הפסיקו, מאז פרצה המלחמה, את מסע הבחירות בירושלים".


מגוייסים - דור לוי (מימין), אריה קינג, אהרון רחמים (צילום: מאוחדים)

מגוייסים – דור לוי (מימין), אריה קינג, אהרון רחמים (צילום: מאוחדים)


קינג ממשיך במתקפה וטוען: "לפחות בירושלים, אינני מכיר מועמד אחד מרשימת תנועת ש"ס שמגוייס מכח החוק בצו 8".

קינג מציין כי פנה לשר הפנים ארבל כדי לתת מענה לשאלה: "איך עלי ועלינו כסיעה להתמודד, לערוך חוגי בית, לקיים מסע בחירות ועוד… כשאנו מגוייסים בצו 8?".

עוד הוסיף קינג: "או שמא, הוא (השר ארבל) יודע שמתוכנן גיוס מסיבי של מילואימניקים שיחליפו את כל המתמודדים בכל הארץ שגוייסו למילואים. כבוד השר, פניתי אליך בצורה אישית, אבל זו סוגיה שמעסיקה רבים במצבנו".

 

 

יצוין כי קינג אינו המועמד היחיד שמגוייס, אבל הוא כן ראש הרשימה היחיד בירושלים שמגוייס למילואים (ויחד איתו, כאמור, 4 חברי רשימה נוספים). ברשימות אחרות מגוייסים מועמדים במקומות נמוכים יותר – כך למשל אריאל בזיז – מקום 3 ב'התעוררות', ערן בן יהודה – מקום 5 ברשימת 'האיחוד הירושלמי'. יהודה בן יוסף, ראש רשימת 'ירושלים תצליח' היה מגוייס עד לשבוע שעבר.

***

כאמור, אתמול, שני, שלח השר ארבל מכתב ליו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח"כ יעקב אשר (דגל התורה), שבה הוא מציין כי פרט ל-14 רשויות שפונו – הבחירות יתקיימו ב-30.1.2024. במכתבו הוא מציין עוד כי בחן את האפשרות לדחות את הבחירות בחודש נוסף, אך לבסוף החליט שלא.

"אני בטוח שכלל הגורמים יירתמו ויפעלו ככל הנדרש, ועל אף הקשיים שעשויים לעלות, כדי להבטיח את קיום הבחירות במועד ובאופן תקין ובטוח ולאפשר לכל אדם לממש את הזכות לבחור ולהיבחר", כתב ארבל.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אבי

    ברור שלא נלך להצביע לבחירות ברשויות המקומיות עד סוף המלחמה. כולנו יחד!!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר