האופנועים והטרקטרונים שהוחרמו (צילום: אגף אכיפה ושיטור עירוני)
האופנועים והטרקטרונים שהוחרמו (צילום: אגף אכיפה ושיטור עירוני)

בכבישים וביער רמות: המלחמה נגד רכבים משופרים ורעשים דמויי ירי מהאגזוז

אגף האכיפה והשיטור העירוני בעיריית ירושלים ביצע בסופי השבוע האחרונים פעילות אכיפה כנגד כלי רכב משופרים וכאלה המשמיעים קולות דמויי ירי, שמטרתם גרימת תבהלה בקרב התושבים

פורסם בתאריך: 18.12.23 16:03

באגף האכיפה והשיטור בעיריית ירושלים, כמו גם במשטרת ירושלים, התקבלו בחודשים האחרונים אינספור תלונות של תושבים על רעשים המדמים ירי, מרכבים חולפים ברחבי העיר. עיקר התלונות התקבלו בסופי שבוע, ובמיוחד בלילות שבת.

כדי להתמודד עם התופעה המטרידה הזו, שכל מטרתה היא לגרום לתבהלה בקרב הציבור, ביצעה המשטרה מספר מבצעי אכיפה. כעת מתברר, שגם באגף האכיפה והשיטור בעיריית ירושלים, בתיאום עם ימ"ר (יחידה מרכזית) של אגף התנועה, ביצעו פעילות אכיפה גלויה וסמויה.

במסגרת הפעילות הזו, שנערכה בשני סופי השבוע האחרונים, הוחרמו 21 כלי רכב – 9 טרקטרונים, 8 אופנועים ו-4 רכבים, שעל כולם התקנו תוספת המדמות רעשי ירי מהאגזוז (בק-פיירים).

 

 

באגף האכיפה והשיטור מציינים כי "כלי הרכב נתפסו תוך נסיעה פראית המסכנת את משתמשי הדרך כשהם מפרים את תנאי רשיון הרכב. כל הרכבים נבדקו על ידי בוחן רכב והוחרמו. אני חוזרים וקוראים להימנע מהתקנת תוספים לרכבים ומדגשים כי ימשיכו לאכוף את החוק ולשמור על הסדר הציבורי".

ראש אגף האכיפה והשיטור העירוני אילן ששון מסביר כי "החל מה- 7 באוקטובר האגף עובד מסביב לשעון במשימות לשמירה על הסדר הציבורי, תחזוקת מקלטים, סיורי ביטחון בשכונות ובמוסדות החינוך ועוד. בעקבות התלונות על רעשים מדמי ירי יצאנו במבצע אכיפה משמעותי שהניב תוצאות מרשימות. הצוותים בשטח עושים עבודה מצויינת ומעניקים ביטחון לתושבי ירושלים כולה".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר