מאיר וינר ז"ל (צילום: אגודת ידידים)
מאיר וינר ז"ל (צילום: אגודת ידידים)

"החסד היה בעשר אצבעותיו" – הלך לעולמו מייסד ידידים מאיר וינר

מייסד ארגון ידידים, מאיר וינר, נפטר הערב (שבת) בבית החולים שערי צדק לאחר שלפני שבוע עבר התקף לב. "הוא רק רצה שיהיה טוב בעולם שלנו, רצה רק לעזור לאחרים", הספיד אותו מנכ"ל הארגון, ישראל אלמסי

פורסם בתאריך: 6.1.24 22:04

מייסד ארגון אגודת ידידים, מאיר וינר, נפטר היום (שבת) בבית החולים שערי צדק. וינר, בן ה-43 התמוטט בתחילת השבוע , לאחר התקף לב שעבר ומאז אושפז במצב קריטי והיום כאמור נפטר לאחר שנאבק על חייו בבית החולים.

בשנת 2006 הקים את ארגון ידידים, כשהרעיון הגיע לאחר שסייע למכר שלו במקרה והבין את הצורך שיש בהקמה של ארגון גדול ומסודר שעוזר לנהגי ישראל הזקוקים לעזרה בדרכים, וכלל בין היתר גם חילוץ ילדים מרכבים שננעלו. הארגון הפך לאחד המוכרים והמשמעותיים בארץ עם מעל ל-60 אלף מתנדבים.


מאיר וינר ז"ל (צילום: אגודת ידידים)

מאיר וינר ז"ל (צילום: אגודת ידידים)


 

"מאיר היה איש יקר מאוד שהקים את ארגון ידידים" אמר ישראל אלמסי, מנכ"ל ארגון אגודת ידידים  הספיד את וינר ז"ל בשיחה עם "כל העיר": "הוא היה איש חסד, שלא עניין אותו עצמו, אלא רק עזרה לאחרים. הוא רצה שיהיה רק טוב בעולם שלנו. היה לו את הזכות להקים את הארגון המדהים הזה, שעוזר ועזר לכל אזרחי ישראל באשר הם. הוא היה איש חביב, כולם אהבו אותו, כל מי שראה אותו הבין שמולו עומד אדם איכותי שרוצה את טובת הכלל, נטף ממנו הטוב. חסד היה ממש בעשר אצבעותיו. לאורו נלך".

מאיחוד הצלה נמסר: "המומים ומזועזעים עם הלקח מאיתנו בפטירתו הטראגית בחטף, נושא שליחות הקודש ומלאכת הצלת חיים של איחוד הצלה, המתנדב היקר שכל חייו עסק בגמילות חסד ובהצלת חיים, מאיר פנים לכל אדם, מייסד ארגון ידידים, ומעמודי התווך של איחוד הצלה סניף רמב"ש".

הלווייתו תצא הערב, מוצ"ש, בשעה 22:00 מבית ההלווית שמגר להר המנוחות. יהי זכרו ברוך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר