אושר ומיכאל וקנין ז"ל (צילום: פייסבוק)
אושר ומיכאל וקנין ז"ל (צילום: פייסבוק)

בלי בושה: פרץ בזמן הלוויה לביתם של אושר ומיכאל ז"ל והגיע לשבעה עם שרשרת שגנב

לפני כחודשיים, בזמן שבני משפחה ליוו למנוחת עולמים את בנם שנרצח במסיבת הטבע 'נובה', תושב ירושלים, שמתגורר גם הוא בקרית היובל, ניצל זאת כדי לפרוץ לביתם. הוא הגדיל לעשות כשבאותו שבוע הגיע לשבעה עם שרשרת של בן אחר, שהיה אז נעדר, על צווארו

פורסם בתאריך: 9.1.24 15:45

זה אחד הסיפור המקוממים, המרגיזים והחצופים ביותר שניתן לעלות על הדעת. בזמן שבני המשפחה של התאומים אושר ומיכאל וקנין ז"ל ליוותה את אושר ז"ל בדרכו האחרונה, לאחר שנרצח במסיבת הטבע 'נובה' בדרום, פרץ לביתם תושב ירושלים, שמתגורר גם הוא בקרית היובל והיה מיודד עם האחים התאומים, וגנב כסף, תכשיטים ועוד.

אותו גנב חצוף וחסר בושה הגדיל לעשות כשבהמשך אותו השבוע, הוא הגיע לשבעה שהתקיימה בבית הכנסת בקרית היובל, כשעל צווארו, לא פחות ולא יותר – שרשרת שגנב מבית המשפחה. השרשרת של מיכאל ז"ל, שבאותם רגעים היה עדיין בגדר נעדר, ורק לאר מספר ימים התברר שגם הוא נרצח במסיבת הטבע.

הדבר היה חשוד בעיני המשפחה, אך רק מאוחר יותר, כשערכו בדיקה בבית, הם הבחינו כי ביתם נפרץ ונגנב רכוש רב – כולל, כאמור, השרשרת של מיכאל ז"ל.

אמם של אושר ומיכאל ז"ל, רחל, סיפרה לאתר 'ynet' כי השכן הגנב החזיר כמעט את כל מה שלקח מהפריצה, פרט לשרשרת של מיכאל ז"ל. לדבריה, הוא חשב שהתכשיטים יקרי ערך, אך התברר לו שהם פשוטים – ועל כן החזיר אותם באמצעות בנו.

 

 

החשוד, כאמור בן 51 מירושלים, ביצע על פי חשד המשטרה שורת התפרצויות לכלי רכב ולדירת מגורים בדרום מערב ירושלים.

במסגרת החקירה, שבוצעה על ידי תחנת מוריה, הוצא כנגד החשוד, שהיה במנוסה, צו מעצר בבית משפט.

הלילה, בין שני לשלישי, במהלך טיפול שוטרי סיור תחנת רחובות באירוע רעש בפארק ציבורי, נבדקו הנוכחים וביניהם נמצא החשוד. כשהבין כי בכוונתם לעכבו, החל במנוסה במטרה לחמוק מהם ללא הצלחה והוא נעצר על ידם. בהמשך הובא על ידי שוטרי מחוז ירושלים אל חדר החקירות בתחנת מוריה.

במהלך היום, יובא החשוד בפני בית משפט השלום לטובת הארכת מעצרו לצורך המשך פעולות החקירה בעניינו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר