המרכז הרפואי הדסה הר הצופים (גוגל: מפות)
המרכז הרפואי הדסה הר הצופים (גוגל: מפות)

"מתעוררים לפיגוע שמרפא את הלבבות" – בודק ביטחון בהדסה נעצר בחשד להסתה ותמיכה בטרור

משטרת ירושלים עצרה במהלך סוף השבוע איש בטחון בהדסה הר הצופים, שפירסם דברי הסתה לאלימות ולטרור ודברי שבח לפיגוע בכביש מעלה-אדומים ירושלים, שבו נרצח מתן אלמליח ז"ל ונפצעו 8 אזרחים, שחלקם טופלו באותו בית החולים

פורסם בתאריך: 24.2.24 20:31

בודק ביטחוני בבית החולים הדסה הר הצופים, תושב מזרח ירושלים, נעצר אמש, שישי, בחשד לפרסום דברי הסתה, תמיכה בטרור ודברי שבח לפיגוע הירי בכביש מעלה אדומים-ירושלים, שבו נרצח מתן אלמליח ז"ל ונפצעו 8 אחרים.

לדברי המשטרה, הבודק הביטחוני בהר הצופים (בשנות ה-20 לחייו) פרסם ביום שישי ברשת חברתית תמונה של רעול פנים, כדורי נשק מתעופפים ודמות חייל צה"ל עם הכיתוב: "נכה בכם בכל מקום ובכל עת, אין לכם אפשרות אלא לעזוב את ארצנו". ובקטע אחר בפוסט הוא כתב: "בשעות בוקר זה, אנו מתעוררים לפיגוע שמרפא את הלבבות במזרח ירושלים".

במהלך החקירה של החשוד בתחנת שלם של משטרת ירושלים עלה כי בתחילת החודש הוא פרסם ברשתות החברתיות דברי הסתה נוספים על רקע שירי הסתה.

 

 

"אנו רואים בחומרה מקרה זה בו איש ביטחון המועסק בבית חולים, ושאמון על בטחונם של באי המקום לכאורה, מפרסם דברי הסתה ושבח לפיגוע רצחני", נמסר ממשטרת ירושלים.

עוד נמסר מהמשטרה: "מאז תחילת המלחמה, משטרת ישראל פועלת לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בהסתה לטרור ואלימות במרחבי הרשתות החברתיות וברחוב. במהלך החודשים האחרונים, משטרת ישראל ניטרה פרסומי הסתה במרחבי הרשת. חמ״ל התודעה של מחוז ירושלים מבצע כל העת פעילות ניטור וסיכול גם במרחבי הרשת נגד מסיתים לטרור, אלו הקוראים לפגוע באזרחים ואלו המשבחים פיגועים רצחניים ומעשי אלימות וטרור. בעקבות ניטור פירסומים אלה, נעצרו על ידי שוטרי מחוז ירושלים עשרות חשודים ונגד רבים מהם כבר הוגשו כתבי אישום. אנו רואים בחומרה רבה הסתה לטרור ולאלימות, ונמשיך לפעול, לחשוף ולטפל גם באותם אלו המסיתים מאחורי המקלדת, בכל זמן ובכל מקום".

מהדסה נמסר: "מדובר בעובד חברת אבטחה חיצונית פרטית המעסיקה אותו בכמה מקומות, גם בהדסה.
מקומם של כל מי שמפרסמים דברי הסתה ותמיכה בטרור אינו איתנו ואנו סומכים על משטרת ישראל אשר פתחה בחקירה ועצרה את החשוד".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר