צעדת משפחות החטופים בדרך לירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
צעדת משפחות החטופים בדרך לירושלים (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

צעדת משפחות החטופים: חסימות ושינויים בהסדרי התנועה

צעדת משפחות החטופים תגיע היום, שבת, לירושלים. החל מהשעה 14:00 ייחסמו נתיבים בכביש 1 ממחלף הראל ועד גשר המיתרים. בהמשך ייחסמו גם כבישים בין הכניסה לעיר ועד כיכר פריז, שם תתקיים הערב, מוצ"ש, עצרת מחאה

פורסם בתאריך: 2.3.24 12:25


בשל צעדת משפחות החטופים המתקיימת שיצאה מוקדם יותר השבוע מדרום הארץ וצפוייה להגיע היום, שבת, לירושלים –  החל מהשעה 14:00 ייחסמו נתיבים בכביש 1, במקטע שבין מחלף הראל לגשר המיתרים.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בתיאום שהתקיים עם מארגני הצעדה, נקבע כי ביום שבת (2.3.24) יצעדו הצועדים החל מהשעה 14:00 לערך על חלק מהנתיבים בכביש 1 לכיוון מזרח, מאזור מחלף הראל ועד לירושלים".

בהמשך, לאחר ההגעה לירושלים, צפויים שינויים לפרק זמן קצר בצירים בתוך ירושלים: מהכניסה לעיר דרך הרחובות- בן גוריון, שד׳ שז"ר, בן צבי, רמב"ן ועד לצומת כיכר פריז שם תתקיים הערב, מוצ"ש, עצרת מחאה של המשפחות עם תושבי ירושלים.

 

 

בשל שינויים אלה, צפויים במהלך השבת עומסי תנועה לנוסעים לירושלים, על כן, תבצע המשטרה ויסות של התנועה בהתאם לצורך וחסימה קצובה כככל שידרש. לצד זאת, אנו ממליצים לציבור הנהגים להערך לכך בהתאם ולהשתמש במידת הצורך בדרכים חלופיות.

"משטרת ישראל מחבקת את משפחות החטופים, מייחלת ומתפללת יחד עם כל עם ישראל לשובם הביתה במהרה", אומרים במשטרה ומציינים כי "שוטרים רבים יתפרסו בשטח ויפעלו לאבטח את הצועדים בכדי שיגיעו ליעדם בבטחה, תוך שמירה על הסדר הציבורי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר