אילוסטרציה של חרם (צילום: Depositphotos_378270396aekkorn@yahoo.com)
(צילום אילוסטרציה: [email protected])

האישום החמור נגד תושב העיר: הציע לנערים ממתקים וביצע עבירות מין בקבר שמעון הצדיק

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום חמור נגד תושב ירושלים בשנות ה-50, אשר ביצע עבירות מין בשלושה נערים בגילאי 15-13 באזור קבר שמעון הצדיק.

פורסם בתאריך: 25.3.24 08:58

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה בסוף השבוע שעבר כתב אישום חמור נגד תושב ירושלים בשנות ה-50 לחייו, בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים בגילאי 15-13 באזור קבר שמעון הצדיק.

החקירה בנושא החלה, כפי שפורסם ב"כל העיר", לפני מספר שבועות, אז התקבלו תלונות במשטרה על עבירות מין שבוצעו בנערים במתחם קבר שמעון הצדיק. מחקירת התלונה בתחנת שלם של משטרת ירושלים עלה כי החשוד הזמין את הנערים לחדר שבו נהג לשהות במתחם קבר שמעון הצדיק, הציע לחלקם ממתקים ושם ביצע בהם את זממו – מעשים מגונים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט ולאחר סיום החקירה וגיבוש התשתית הראייתית, כמו גם חיפוש אחר קורבנות נוספים, הוגש נגדו כתב אישום.

 

 

"מדובר במקרים חמורים של עברות מין בהם ארב החשוד לבני נוער במתחם קבר צדיק בירושלים ופיתה את חלקם באמצעות ממתקים, גם גם ביצע בהם מעשים מגונים", אומר רפ״ק נדב רפופורט, קצין החקירות והמודיעין בתחנת שלם. "במהלך החקירה הצלחנו להגיע לשלושה קורבנות שונים – נערים, שהגיעו למקום ונפלו קורבן למעשיו הפסולים והפליליים. החקירה החלה אצלנו בתחנת שלם מדיווח שקיבלנו על חשד לעבירות מין ובעקבותיו התעורר חשד שמדובר בדפוס חוזר ויש קורבנות נוספים. בהמשך ביצענו מגוון פעולות חקירה, כולל הפצת שמו ופרטיו של החשוד לציבור. בסיום החקירה הצלחנו לגבש נגדו תשתית ראייתית לפגיעה מינית בשלושה נערים, בשלושה מקרים שונים. מבחינתנו כמשטרה חשיבות המעצר, החקירה ומיצוי הדין עם החשוד נעוצה לא רק במתן דין וחשבון על מעשיו החמורים והפסקת עבירות אלו. החשיבות היא גם בהעלאת המודעות לדווח על מעשים אלו למשטרה בהקדם, בהרתעת עברייני מין באשר הם, במניעת קורבנות נוספים, ובזהירות ובמודעות הנדרשת מצד ילדים ובני נוער מהצעות, פיתויים ומעשים של זרים שלא תמיד רוצים בטובתם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר