מנקה (צילום: אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום: אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

עוקץ בעשרות בתים בעיר: מנקה חשודה כי גנבה תכשיטים ומזומן

לפי החשד המנקה פרסמה מודעות על ניקיון בתים באינטרנט, ובסיום עבודתה, בעוד נותרה לבדה בדירות, היתה 'מנקה' גם חפצים יקרי ערך

פורסם בתאריך: 28.9.17 11:18

חוקרי תחנת לב הבירה במשטרת ירושלים עצרו תושבת העיר, כבת 60, בחשד כי גנבה חפצים יקרי ערך מעשרות בתים ברחבי העיר. המנקה, לפי החשד, פרסמה מודעות על ניקיון בתים, ובסיום עבודתה בעוד נותרה לבדה בבתים היתה 'מנקה' גם תכשיטים, שעונים ומזומן. במשטרה מספרים כי "חקירה מתוחכמת של המשטרה הביאה למעצרה של ה'מנקה' בחשד לגניבה מעשרות בתים בהם עבדה".

במשטרה ממשיכים ומספרים כי "במהלך השבועות האחרונים מתנהלת חקירה מאומצת במשטרה בעקבות מספר תלונות שהתקבלו מתושבי העיר המצביעות על דפוס פעולה החוזר על עצמו. לפי התלונות שהוגשו במשטרה, בעלי בתים היו נענים לפרסומים באינטרנט אודות שירותי נקיון והזמינו המנקה לביתם. במהלך שעות העבודה, עוד טרם סיימה, נהגה ל'תרץ' בפניהם כי עליה לעזוב באמצע מאחר והוזעקה לאירוע אישי דחוף. כעבור זמן קצר הבעלים של הבתים היו מבחינים שרכושם האישי (תכשיטים, שעונים, כסף מזומן ועוד) נגנב ועל כך דיווחו למשטרה, אשר  פתחה בחקירה".

 



 

כאמור, ולאור מספר תלונות שהתקבלו באותו העניין, חוקרי המשטרה שפתחו בחקירה ואספו עדויות וראיות, ביצעו פעילות מתוחכמת שהביאה למעצרה של החשודה עת שיצאה מדירה בה עבדה ובחיפוש  שביצעו השוטרים נתפס ברשותה כסף מזומן ותכשיטים שהיו בדירה. בהמשך בוצע בדירתה חיפוש לפי צו של בית המשפט שם נתפסו תכשיטים נוספים שעל פי החשד נגנבו באותה השיטה מדירות נוסםות בעיר.

במשטרה ציינו כי "כניסתו של איש מקצוע לביתו של אדם אשר מועל באמונו וגונב פרטים אישיים ויקרים, הינה פגיעה בבטחונו האישי ובאמון באנשי מקצוע. בתוך כך פועלת המשטרה כל העת בדרכים חכמות ומתוחכמות על מנת לאתר ולהביא לדין את אלו שפוגעים בבטחונו האישי של האדם הנורמטיבי שומר החוק".

 



 

החשודה, תושבת ירושלים כבת 60, הובאה לחקירה בתחנת לב הבירה שם נקשרה לעוד מספר גניבות מבתים באותה השיטה. היום תובא בפני בית המשפט לדיון בעניינה. החקירה נמשכת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר