פריצה לרכב בגבעה הצרפתית (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

ערב יום כיפור, הגבעה הצרפתית: נתפסו על חם פורצים לרכב

ביום שישי, ערב יום כיפור, במהלך סיור של שוטרי ירושלים בגבעה הצרפתית, פנו תושבים אל השוטרים ודיווחו על שלושה צעירים שלדבריהם הסתובבו באורח חשוד במקום - השוטרים עקבו אחר הצעירים ותפסו אותם על חם פורצים למונית בשכונה

פורסם בתאריך: 1.10.17 11:23

ביום שישי בערב, ערב יום כיפור, במהלך סיור ונוכחות של שוטרי משטרת ישראל באזור הגבעה הצרפתית, פנו מספר תושבי המקום אל השוטרים ודיווחו אודות שלושה חשודים שנראו בשכונה בנסיבות מחשידות ומסרו תיאורם. השוטרים במקביל החלו סריקות בשילוב כוחות משטרה נוספים, ואיתרו את שלושת החשודים (בני 18-16, תושבי מזרח העיר). משהבחינו החשודים בשוטרים, ניסו להימלט מהמקום ללא הצלחה, השוטרים השתלטו עליהם ועצרו אותם.

 

פריצה לרכב בגבעה הצרפתית (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)



פריצה לרכב בגבעה הצרפתית (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר כי בחיפוש שערכו השוטרים, נתפס מוחבא על גופם של שניים מהחשודים רכוש החשוד כגנוב: מצלמה דיגיטלית, מכשיר ניווט מתקדם, מכשיר נייד וכסף מזומן. "עם מעצר החשודים והרכוש עלה חשד כי הרכוש שנתפס נגנב זמן קצר קודם לכן מתוך רכב באזור", מספרים במשטרה. "בסריקות שבוצעו ברחובות הסמוכים, אותרה מונית השייכת לתושב המקום כאשר חלון הרכב מנופץ ובו סימני התפרצות וגניבה. השוטרים איתרו את בעל המונית, עדכנו אותו בדבר הפריצה לרכבו ובתחקור קצר עלה כי חלק מהרכוש שנתפס בידי החשודים עפ"י החשד נגנב מתוך המונית. החשודים שנעצרו הובאו לתחנת שלם, שם נחקרו בחשד להתפרצות לרכב וגניבה, במהלכה נקשרו למיוחס להם. בעל המונית זומן לתחנה לקבלת רכושו חזרה".



 

מעצרם של החשודים הוארך עד ליום שני בפני בית המשפט. במשטרה מדגישים כי "ערנותם של התושבים שפנו מיד לשוטרים בשילוב תגובתם המהירה והנחושה לאיתור החשודים, הביאה לאיתורם, מניעת בריחתם ולחשיפת עבירת התפרצות וגניבה מרכבו של תושב המקום. משטרת ישראל פועלת כל העת הן בשגרה והן במועדי החגים לחיזוק הנוכחות ולמען שמירה על ביטחונם ורכושם של התושבים הנורמטיביים שומרי החוק".

 

בתוך כך, אתמול, שבת, בבוקר יום כיפור, התקבל במשטרה דיווח אודות חנות מכולת בדרום העיר שעל פי החשד נפרצה. שוטרים שהגיעו תוך זמן קצר למקום, הבחינו כי דלת הכניסה לחנות המכולת מנופצת ועל פי החשד מהמקום נגנבה סחורה מסוג מוצרי טבק. השוטרים החלו בתחקור ראשוני תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, במהלכו עלה כי עפ"י החשד המקום נפרץ על ידי שלושה חשודים וכן אותר על ידי השוטרים תיאור לבושם. במקביל, כוחות משטרה נוספים שהוזעקו, החלו בביצוע סריקות ברחובות הסמוכים ובמספר מקומות המוכרים להם מניסיונם בשטח, ובאחד הבניינים הסמוכים בתוך המקלט, איתרו השוטרים את 3 החשודים (57 ו- 30, מזרח י-ם) כשהם מתחבאים מפני השוטרים וברשותם מוצרי הטבק החשודים כגנובים מחנות המכולת. החשודים נעצרו והובאו לתחנת מוריה בחשד להתפרצות וגניבה, במהלכה נקשרו למיוחס להם. היום, הוארך מעצרם של החשודים עד ליום ג' בפני בית המשפט.

פריצה לרכב בגבעה הצרפתית (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר