אח בוגר (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

המשך פעילות הפרויקט 'אח בוגר אחות בוגרת' בעיר בסכנה

העמותה, שעוזרת לילדים עם הורה יחיד, זקוקה לתמיכה כספית ופנתה לעירייה לסיוע

פורסם בתאריך: 28.11.17 17:36

עמותת 'אח בוגר אחות בוגרת' בסכנת סגירה ועלולה להפסיק את פעילותה בעיר בחודש ינואר הקרוב, על רקע קשיים תקציביים. עמותת 'אח בוגר אחות בוגרת' מציעה חונך תומך לילדים החיים במשפחה עם הורה יחיד. היא פועלת בכל רחבי הארץ וגם בירושלים, ומאז 2003 סייעה ותמכה ביותר מ־600 ילדים תושבי העיר. כעת, בשל בעיות תקציביות, היא עשויה להפסיק את פעילותה בירושלים.

 



 

במכתב ששלח באחרונה מנכ"ל העמותה רועי פלפל לראש העיר ניר ברקת, הוא כותב כי "מאז 2003 השירות שמעניקה העמותה בירושלים ניתן ללא השתתפות כספית מצד העירייה, למעט תמיכה בסך של כ־7,000 שקלים שניתנה בשנים מסוימות". לטענתו "מצב זה איננו מתקיים באף אחת מ־14 הרשויות הנוספות שבהן העמותה פועלת".

 

 

 

 

עוד כתב פלפל: "עלות קיום פעילות בעיר לשנה עומדת בסך הכול על 180,000 שקלים, אך ללא שיתוף פעולה מצד העירייה ניאלץ להפסיק שירות חיוני זה, הניתן למאות ילדים בירושלים. במהלך השנתיים האחרונות ערכנו אינספור ניסיונות להסדיר את השירות, הן מקצועית והן כלכלית עם גורמים שונים בעירייה, ללא הצלחה".

 


אח בוגר (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)


 

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים תומכת בגופים ובעמותות על פי קריטריונים מקצועיים ושקופים. העמותה, ככל העמותות, מוזמנת להגיש בקשה לתמיכה בהתאם לנהלים העירוניים. פניית מנכ"ל העמותה התקבלה בלשכת ראש העיר, ותשובה מתאימה תישלח אליו בהקדם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר