אמבולנס (צילום: ג'יני)
(צילום: ג'יני)

תינוק בן שנה נחנק מפתיתים בביתו שברוממה – אושפז במצב קשה בשערי צדק

פרמדיקים ומתנדבים של כוחות ההצלה בירושלים העניקו לתינוק סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה במצב קשה לשערי צדק

פורסם בתאריך: 27.5.18 18:23

תינוק בן שנה, שככל הנראה נחנק תוך כדי אכילת פתיתים בביתו שבשכונת רוממה בירושלים, הובהל במצב קשה לבית החולים שערי צדק. פרמדיקים של מד"א ומתנדבים באיחוד הצלה העניקו לתינוק סיוע רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים שערי צדק.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

מאיחוד הצלה – מחוז ירושלים נמסר: "למוקד 1221 של איחוד הצלה התקבלה קריאה על פעוט כבן שנה שנחנק תוך כדי אכילת פתיתים בביתו בירושלים. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים העניקו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה וללא הכרה. נסיבות ואופי האירוע בבדיקה".

דב בש, מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, תיאר: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים שהיו בסמיכות למקום הענקנו לפעוט טיפול רפואי ראשוני. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה וללא הכרה".

ממד"א ירושלים נמסר: "בשעה 17:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פעוט שככל הנראה נחנק במהלך האוכל בבית בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שערי צדק פעוט כבן שנה במצב קשה כשהוא מורדם מונשם".

הפרמדיקים של מד"א יאירה וינגוש ואייל מור יוסף סיפרו: "כשהגענו לדירה ראינו פעוט כבן שנה בהכרה מעורפלת כשהוא סובל מקשיי נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים ופינינו אותו במצב קשה לבי"ח כשהוא מורדם ומונשם ומצבו יציב".

כזכור, בשבוע שעבר, תינוק בן חצי שנה נכווה משמן רותח בבית המשפחה בשכונת נוה יעקב. הוא פונה במצב בינוני על ידי מתנדבי איחוד הצלה לבית החולים שערי צדק. במקרה אחר שהתרחש בירושלים לפני כחודשיים – חייה של פעוטה בת שמונה חודשים מירושלים, שנחנקה מכפתור ניצלו לאחר שמתנדבים של איחוד הצלה הצליחו להוציא את הכפתור מגרונה. באיחוד הצלה – מחוז ירושלים סיפרו כי למוקד החירום של איחוד הצלה התקבלה קריאה על פעוטה שנחנקה בביתה בשכונת מקור ברוך. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים הגיעו לבית הפעוטה והצילו את חייה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר