התעללות (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
התעללות (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מזעזע: נעצר אבא תושב העיר בחשד שהתעלל בילדיו הקטנים

אבא לחמישה ילדים, בן 30, נעצר הבוקר, חמישי, בחשד שהתעלל במשך שנים בילדיו הקטנים, בגילאי 8-4

פורסם בתאריך: 12.7.18 11:10

הבוקר, חמישי, המשטרה עצרה אבא לחמישה ילדים בחשד שהתעלל בילדיו הקטנים, בגילאי 8-4, שנים ארוכות. האב החשוד, בן 30, תושב העיר, הובא לחקירה במשטרה בחשד לתקיפת קטין חסר ישע, תקיפה הגורמת חבלה על ידי אחראי ועבירות נוספות. במשטרה מציינים כי החקירה מלווה על ידי גורמי הרווחה.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

במהלך החקירה, נחשפו החוקרים לעדויות שגוללו בפניהם חשד למסכת התעללות ופגיעה פיזית ונפשית על ידי האב, אליה על פי החשד נחשפו ילדיו במשך שנים.

היום, חמישי, צפוי להתקיים דיון בעניינו של החשוד בפני בית המשפט ובקשת המשטרה להאריך מעצרו. החקירה נמשכת.

"המשטרה פועלת בנחישות, מקצועיות וביסודיות כנגד מעשי אלימות המבוצעים על ידי הורים כלפי ילדיהם", נמסר מהמשטרה, "שלא אחת עלולים לגרום סבל ופגיעה נפשי ופיזי לילדים, וזאת למען שמירה על שלומם וביטחונם של הילדים ולמניעת המשך הפגיעה בהם. חקירת המשטרה מתנהלת במקצועיות הנדרשת ובאופן נרחב לאיסוף מכלול הראיות והממצאים לצד רגישות יתרה למצבם הנפשי של הילדים וזאת במטרה לאפשר פתיחות וכנות שתאפשר הגעה לחקר האמת בזמן הקצר ביותר".

***

כמו כן, אמש, רביעי, כפי שפורסם ב"כל העיר", המשטרה עצרה צעיר בן 27 לאחר שנצפה מצלם עם מכשירו הנייד את אזורה המוצנע של ילדה קטנה. במשטרת ירושלים מציינים הבוקר, חמישי, כי בחקירתו עלה חשד שעשה זאת כלפי ילדות נוספות – היום הוא יובא להארכת מעצרו.

במשטרת ירושלים מספרים כי "אמש, הוזעקו שוטרים לתחנה המרכזית בירושלים, בעקבות דיווח לפיו גבר נצפה כשהוא מצלם את אזורה המוצנע של קטינה ומעוכב במקום על ידי מאבטחים. השוטרים שהגיעו תוך זמן קצר, איתרו את המאבטחים יחד עם החשוד, בן 27, תושב העיר, תפסו את המכשיר הנייד באמצעותו על פי החשד השתמש לצילום הקטינה ועצרו אותו לחקירה. במהלך חקירתו של החשוד, עלה החשד כי צילם באמצעות אותו מכשיר נייד את אזורם המוצנע של לפחות 8 ילדות נוספות, ועל פי החשד מחזיק תמונות אלו במכשירו".


מפקד אגף התנועה בירושלים: "הייתי רוצה שנהיה יותר בתוך השכונות"


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר