סמוך למקום שבו הותקפה החיילת בנחלאות (צילום: דוברות המשטרה)
סמוך למקום שבו הותקפה החיילת בנחלאות (צילום: דוברות המשטרה)

נחלאות: חיילת הותקפה על ידי השכן שלה, שנעצר על ידי המשטרה

ביום רביעי שעבר, חיילת שהיתה בחופשה, נכנסה לבניין מגוריה והותקפה לפתע, ללא כל סיבה ידועה, באגרופים על ידי השכן שלה. כוח משטרה שהגיע למקום עצר את השכן התוקף. הצעירה פונתה עם חבלות וחשד לשבר באף לטיפול רפואי

פורסם בתאריך: 15.9.18 21:56

ביום רביעי שעבר הותקפה חיילת, ללא כל סיבה ידועה, על ידי השכן שלה בשכונת נחלאות, סמוך לביתה. החיילת פונתה לטיפול רפואי. במשטרה מספרים כי השכן תקף את החיילת לפתע, באמצעות אגרופים, וככל הנראה שבר את אפה. המשטרה עצרה את התוקף ופתחה בחקירה.

"ביום רביעי בלילה, 12.9.18, הגיבו שוטרים לקריאת צעירה שהותקפה על ידי שכנה ללא כל סיבה וכתוצאה מכך נגרמו לה חבלות ואפה נשבר", נמסר מהמשטרה. "בשעות הערב, התקבלה קריאה במוקד המשטרה על אירוע תקיפה של צעירה בבניין מגורים בירושלים. כוח משטרה הגיע תוך דקות למקום ובתחקור ראשוני עליה כי הצעירה הותקפה על ידי שכן תוך שמכה באגרופיו בגופה, כוחו משטרה הגיע למקום תוך זמן קצר ועצר את התוקף. הצעירה פונתה עם חבלות וחשד לשבר באף לטיפול רפואי".

סמוך למקום שבו הותקפה החיילת בנחלאות (צילום: דוברות המשטרה)

סמוך למקום שבו הותקפה החיילת בנחלאות (צילום: דוברות המשטרה)

מתחקור ראשוני עלה כי לתקיפה לא היה כל רקע, ובחיפוש שנערך על גופו של החשוד נמצאה סכין. החשוד הובא לחקירה במשטרה בחשד לתקיפה והחזקת סכין. החקירה נמשכת.

מהמשטרה עוד נמסר כי "משטרת ישראל פועלת במאבק נחוש בעבירות האלימות בכלל ותקיפה חמורה בפרט, בכל עת ובכל מקום, במטרה לאפשר לאזרח הנורמטיבי שומר החוק סביבת חיים בטוחה וללא חשש, זאת תוך מאמצים נרחבים להגיע לאותם חשודים במהירות, ולבסוף להרחיקם מהציבור ולמנוע המשך מסוכנותם".



סמוך למקום שבו הותקפה החיילת בנחלאות (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

***

בתוך כך, בשבוע שעבר תושב סנהדריה, בן 35, נפצע באורח בינוני ממסור דיסק חשמלי בעת בניית סוכה. התושב, שמתגורר ברחוב עלי הכהן, בנה בחצר ביתו סוכה – במהלך העבודות הוא נפצע ממסור הדיסק החשמלי – חובשים של איחוד הצלה הגיעו למקום ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים הדסה הר הצופים. משה מזרחי חובש באיחוד הצלה תיאר: "יחד עם חובשים נוספים הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים. הפצוע כבן 35 נפגע בגפיו לאחר שנחתך מדיסק מסור חשמלי תוך כדי עבודתו בחצר ביתו לבניית סוכה".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים וממליצים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בעת בניית הסוכה וההכנות לחג. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות צפויים למנוע פציעות קשות ונפילות מגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מישהו שמכיר

    למה לא מספרים את הדברים הכי חשובים? למה לא מספרים זהמשטרה הייתה כמה שעות לפני התקיפה ולא עשו כלום והתקיפה ממש לא הייתה בשעות הערב אלא בשעות אחר הצהריים המאוחרות משטרה מושחתת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר