כיכר ספרא
כיכר ספרא

חדש בעיריית ירושלים: הזמנת תור מראש

החל מיום שני, 15.10.18, ניתן להזמין תור מראש לשירותים העירוניים. בעירייה מדגישים: “לא ניתן יהיה לקבל שירות ללא קביעת תור מראש”

פורסם בתאריך: 15.10.18 13:58

סוף לתורים בעיריית ירושלים? החל מיום שני הקרוב, 15.10.18, העירייה יוצאת בשירות חדש – הזמנת תור מראש דרך האתר העירוני ובמוקד 3552*. בעירייה מדגישים כי “לא ניתן יהיה לקבל שירות ללא קביעת תור מראש”.



“כל תושב יוכל לקבוע פגישה מראש ולהגיע אליה מבלי לחכות בתור ומבלי לבזבז את זמנו”, נמסר מהעירייה. “במסגרת המהפכה, משלימה העירייה בימים אלו את הפיכת מרבית שירותי העירייה לדיגיטליים ומהירים, והתושבים יוכלו לקבל את מרבית השירותים העירוניים שירות מהבית או מהאפליקציה העירונית מבלי להגיע לעירייה. בין השירותים השונים: תשלומים שונים, נושאי חניה, קידום עסקים, רישוי בניה ושירותים רבים נוספים. לצורך הפעלת מערכת זימון התורים, החלה הצבה של בקרי מעבר מהיר בבניין העיר שנועדו להסדיר את קבלת הקהל והמבקרים במשרדי העירייה ולהפנות אותם אל המקומות הרלוונטיים למטרת הגעתם”.

בעירייה מוסיפים ואומרים כי “מהפכת השירות תלווה בקמפיין פרסומי באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות אשר ידריך את התושבים כיצד יוכלו לקבל את כל השירותים מהבית ומהנייד וכיצד לתאם תור מראש לאגפי העירייה השונים”.

כמו כן, בשבועות הקרובים יוצבו דיילים בכניסה לעירייה שיעניקו סיוע וליווי לתושבים וידריכו אותם כיצד לתאם תורים מראש וכיצד ניתן לקבל שירותים מבלי להגיע לעירייה”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האתר לקביעת תור אינו פועל ועלי להגיע לעיריה. כיצד אני עושה זאת?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר