שלט 'להשכרה לא לחיילים' בנחלאות
שלט 'להשכרה לא לחיילים' בנחלאות

צצו השבוע בנחלאות: מה עומד מאחורי שלטי 'למכירה לא לצעירים' ו'להשכרה לא לחיילים'?

קמפיין מתוזמר או יוזמה פרטית של בעלי דירות? בשכונת נחלאות נתלו בימים האחרונים שלטים עם הכיתוב 'להשכרה לא לחיילים' ו'למכירה לא לצעירים', שמעוררים סערה בקרב תושבי השכונה ומבקרי שוק מחנה יהודה

פורסם בתאריך: 16.10.18 16:39

שלטים שנתלו בשבוע האחרון בחלונות של מספר דירות בשכונת נחלאות מעוררים סערה ברשתות החברתיות ובקרב חלק מתושבי השכונה ומבקרי שוק מחנה יהודה.

השלטים, שבחלקם מתנוסס הכיתוב "להשכרה לא לחיילים" ו"למכירה לא לצעירים", נתלו כמעט במקביל, מה שמעורר עוד יותר את התמיהה ואולי אף את המחשבה שמאחוריהם עומד קמפיין כזה או אחר.



"כל העיר" בדק האם יש קשר לבחירות למועצת העירייה ולראשות העיר, אך במטות הבחירות השונים מכחישים כל קשר לשלטים.

א', תושבת נחלאות שבחלון דירה שאותה הוא שוכרת בנחלאות מופיע שלט עם הכיתוב 'להשכרה לא לחיילים', מספרת בשיחה עם "כל העיר" כי "לפני כשבוע דפקו אצלי מספר צעירים וביקשו לתלות שלט, שמעודד את נבחרת ישראל. מכיוון שאני לא יודעת עברית טוב, ביררתי אצל בעל הבית והוא אמר לי שמדובר בשלט שקורא לא להשכיר דירות לחיילים. אני ממש בהלם שמישהו ניצל את התמימות שלי".

נינו פרץ, יו"ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, מוסיף: "השלטים הללו באמת מקוממים. תחילה נתלה שלט עם הכיתוב 'למכירה לא לצעירים' וממש לפני מספר ימים הופיע השלט שקורא לא להשכיר דירות לחיילים. לא ברור מי עומד מאחורי זה, אבל בהחלט נראה שמדובר על אותם אנשים שתלו את השלטים במספר מקומות".

שלט עם הכיתוב 'למכירה לא לצעירים' בשכונת נחלאות (צילום: שלומי הלר)

שלט עם הכיתוב 'למכירה לא לצעירים' בשכונת נחלאות (צילום: שלומי הלר)

פרץ מוסיף ואומר כי "פנו אלי מספר אנשים בנוגע לשלטים. גם ממפלגת הליכוד התקשרו כדי לברר מה אני יודע על זה. אני בודק את הנושא לעומק, אבל ההרכשה שלי, כפי שכבר ציינתי, היא שמדובר על קמפיין כלשהו ולא על יוזמה פרטית. השלטים מאוד דומים וזה נראה תמוה".

כאמור, השלטים הללו, ובמיוחד השלט שקורא לא להשכיר דירות לחיילים, מעורר בשעות האחרונות סערה גדולה ברשתות החברתיות, כשמאות גולשים זועמים על הפרובקציה ועל השימוש בחיילים, בין אם מדובר בקמפיין ובין אם לא. "בושה וחרפה. לאיזה רמה אנשים מגיעים? אין על החיילים שלנו. השם ישמור עליהם תמיד." כתבה גולשת אחת. גולש אחר כתב: "גם זה קורה אצלינו. אפליה ללא כל בושה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר