ניידת משטרה
ניידת משטרה

תושב העיר חשוד בהונאת מיליונים: הוציא דירות ומזומן מפגועי נפש

תושב העיר חשוד כי הצליח להונות פגועי נפש - לפי החשד הוא הצליח לקחת בעורמה שתי דירות בשווי מיליוני שקלים ולמעלה מ-600,000 שקלים במזומן. מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 24.10.18 15:23

שתי דירות בשווי מיליוני שקלים ולמעלה מ-600,000 שקלים במזומן הוצאו בעורמה מידיהם של שני מתלוננים, פגועי נפש. החשוד: תושב העיר.



במשטרת ירושלים מספרים כי "חקירת המשטרה החלה בשנה שעברה בגין חשד לעבירות עושק ומרמה, חוקרי המשטרה שלא הרפו מהתיק המשיכו לאסוף ראיות וממצאים, ובתקופה האחרונה התקבלה תלונה ממשפחתו של אדם נוסף הלוקה בנפשו ממנו הצליח החשוד על פי החשד לעשוק גם אותו בשנים האחרונות. במסגרת החקירה נאספו ראיות וממצאים שמהם עולה כי החשוד, בן 38, תושב ירושלים, הצליח בדרכים שונות להעביר מהקורבנות לחזקתו דירות בשווי מיליוני שקלים, וכן כסף מזומן בסכום העולה על 600,000 ₪ וזאת לאחר שעפ"י החשד התקרב אליהם במכוון על מנת לבצע את זממו".

מעצרו של החשוד הוארך.

במשטרה מדגישים כי "מדובר בחקירה בעלת משמעות ערכית במיוחד כאשר הקורבנות הינם לוקים בנפשם וחסרי ישע תוך ניצול הקשיים במטרה להוציא מהקורבנות את רכושם. משטרת ישראל מדגישה למשפחות וקרוביהם של חסרי ישע באשר למתרחש סביבם, האנשים הנקשרים אליהם על מנת למנוע מקרים מהן אלו ובכל חשד להעביר דיווח מידי למשטרה".

"לא יעלה על הדעת שאדם יבחר לעצמו קורבנות ובייחוד אלו בעלי לקויות שונות וחסרי ישע על מנת להתקרב אליהם במטרה לנצלם ולעשוק את רכושם וכספם היחיד ממנו מתקיימים, נגד אלו אנחנו נפעל בכל הכלים וללא פשרות עד מיצוי מלוא הדין עמם", ציין קצין הממונה על החקירה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר