מנהל המשמרת בתחנת האומה והסטודנט (צילום: דוברות רכבת ישראל)
מנהל המשמרת בתחנת האומה והסטודנט (צילום: דוברות רכבת ישראל)

הקו המהיר מירושלים: צוות תחנת "נבון" מצא ארנק ובו 4,000 שקלים, והציל לסטודנט את שכר הדירה

ביום רביעי שעבר גילה סטודנט בקו ירושלים-נתב"ג, שאיבד את ארנקו באחד מקרונות הרכבת. בתוך הארנק - 4,000 שקלים המיועדים לתשלום שכר דירה. מנהל המשמרת בתחנת הרכבת "נבון" איתר את הנוסע ומסר לו עוד באותו היום את הארנק

פורסם בתאריך: 18.11.18 18:27

ארנק ובו 4,000 שקלים נמצא על ידי מאבטח ביום רביעי שעבר באחד הקרונות בקו המהיר מירושלים-נתב"ג. המקרה התרחש ביום רביעי שעבר – סטודנט שנסע בקו המהיר איבד את ארנקו בקרון. מאבטח של הרכבת המהירה, שביצע סיור בקרון, מצא את הארנק ודיווח מיד למנהל המשמרת בתחנת נבון בירושלים. המנהל איתר את הנוסע – סטודנט ירושלמי שהיה בדרכו לשלם שכר דירה. עוד באותו יום הסטודנט חזר לתחנה הרכבת "נבון", והצוות השיב לו את הארנק.



"תושייתם של מאבטח רכבת ישראל ומנהל המשמרת בתחנת ירושלים נבון, הובילו לאיתור נוסע אשר איבד ארנק ובו 4,000 שקלים, כסף שיועד לשכר הדירה", כך נמסר מרכבת ישראל.

ברכבת ישראל מספרים כי הנוסע "גילה בקו ירושלים האומה-נתב"ג, שאיבד את ארנקו באחד מקרונות הרכבת. מאבטח שהוצב על הרכבת ביצע סריקה, איתר הארנק ומסר אותו למנהל המשמרת בתחנת נבון בירושלים. מנהל המשמרת פעל באופן אקטיבי למציאת הנוסע, ויצר קשר עימו. לאחר בירור קצר, אותר הנוסע, סטודנט צעיר, בתחנת נתב"ג והתבקש לחזור לתחנת האומה בכדי לקבל חזרה את האבידה. הסטודנט הנרגש הודה לאנשי הרכבת וציין כי בכסף היה עתיד לשלם את שכר הדירה שלו".

מרכבת ישראל מזכירים כי כל נוסע שאיבד אבידה כלשהיא ברכבת מוזמן לפנות מיידית לצוותי הרכבת המוצבים בתחנות והרכבות, וכן למוקד השירות הטלפוני במספר *5770.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר