סמוך לכיכר צה"ל (צילום: לורה ורטון)
סמוך לכיכר צה"ל (צילום: לורה ורטון)

עיריית ירושלים: עובדים ובראשם בונפיל חסמו את הכניסה לחניון

עובדים בעירייה חסמו הבוקר, שני, את הכניסה לחניון בכיכר ספרא ושיבשו את כל סדרי התנועה; עומסי תנועה כבדים נרשמו באזור כיכר צה"ל וברחובות הסמוכים; את הפעולה הוביל יו"ר ההסתדרות בירושלים בונפיל, שכזכור היה חלק מהקמפיין של ראש העיר הנכנס ליאון

פורסם בתאריך: 19.11.18 08:24

היום, שני בבוקר, סגר ועד העובדים בעיריית ירושלים את שערי החניון בעיריית ירושלים. הפעולה מתבצעת בטענה כי עדיין לא נחתם הסכם בין העירייה לבין עובדי חברת אריאל – שהיא אחת מזרועות העירייה בתחום התרבות והפנאי. עובדי החברה דורשים להשוות את התנאים הסוציאליים שלהם לתנאים שמקבלים העובדים בעיריית ירושלים.



את הפעולה, שמשבשת ברגעים אלה את התנועה בכל האזור, וגורמת לעומסי תנועה כבדים, מוביל דני בונפיל, יו"ר ההסתדרות בירושלים, שתמך כידוע – תמיכה גורפת, במועמדותו של משה ליאון לראשות העיר ואף היה חלק מהקמפיין שלו. נדמה כי כעת חזרו תושבי ירושלים עצמם  לעניין את בונפיל קצת פחות מהעובדים הדורשים תנאים.

משה ליאון ודני בונפיל (צילום: מאיר כהן)

משה ליאון ודני בונפיל (צילום: מאיר כהן)

ממשטרת ירושלים נמסר הבוקר, שני: "בעקבות מחאת עובדי עירייה סמוך לחניון ספרא בירושלים, ישנם עומסי תנועה כבדים מאוד לכל הבאים למרכז העיר. השוטרים נמצאים במקום ומכווינים התנועה לדרכים חלופיות. לציבור הנהגים מומלץ להשתמש באפליקציית waze ולהימנע בשלב זה מהגעה לאזור כיכר צה"ל והסביבה".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בחודש יוני איים ועד העובדים לפתוח בשביתה כללית – במחאה על תנאי העסקתם של עובדי חברת אריאל. בסופו של דבר, לאחר משא ומתן שהתקיים בין הצדדים, השביתה נמנעה.

סמוך לכיכר צה"ל (צילום: לורה ורטון)

סמוך לעיריית ירושלים (צילום: לורה ורטון)

חברת מועצת העירייה לורה ורטון (מרצ), מוסרת הבוקר ל"כל העיר": "אני מצדיקה אותם. כבר שנים אני שומעת שעוד רגע חותמים איתם הסכם. בינתיים, העירייה מגדילה משנה לשנה מספר העובדים שמועסקים בחברת כוח האדם שקוראים לה 'אריאל'. הגיע הזמן שהעירייה תתחיל להעסיק את עובדיה בצורה מכובדת, בהעסקה ישירה".

"זהו מבחן ראשון לראש העיר החדש", מוסיפה ורטון, "ואני מקווה שהוא יראה סימנים לאמפתיה, להבדיל מראש העיר היוצא. אני מאמינה שצריך לתת לא רק כבוד אלא גם ביטחון תעסוקתי למי שעובד בעירייה, ובכלל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. שרה

    יופי, הגולם התעורר שוב. מה הדחיפות,? ראש העיר החדש לחה אתכם? מושחתים נמאסתם!

  2. ירושלמי

    אין עוד מושחת בירושלים כמו דני בונפיל.כדאי לקרוא על מעללי האיש בגוגל.עבריין מורשע

  3. אזרח שומר חוק

    דני שובבני..עד מתי המשפחות השולטות יעשו מה שבא להם בעיריית ירושלים ?…די לשחיתות!!!..חיכו יומיים בדיוק אחרי בחירות וכבר קומבינות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר