השירות החדש להזמנת תורים בכיכר ספרא: בעירייה מדווחים על המתנה של 6-3 דקות

כחודש לאחר המעבר לשיטת זימון תורים: בעיריית ירושלים חושפים נתונים מבדיקות שנערכו על ידי רשות השירות העירונית ומציינים כי מזמיני התור דרך האתר ממתינים 6-3 דקות בלבד, לעומת 50-20 דקות בעבר

פורסם בתאריך: 25.11.18 11:56

לפני כחודש החלו בעירייה בשירות חדש – הזמנת תור מראש דרך האתר העירוני ובמוקד 3552*. השבוע, חושפת העירייה נתונים לפיהם השירות החדש לזימון תורים קיצר באופן משמעותי את זמן ההמתנה ל"בין 3 ל-6 דקות המתנה בלבד למזמינים תור במערכת זימון התורים העירונית, לעומת 50 דקות בעבר בתור הרגיל". הנתונים נבדקו על ידי רשות השירות העירונית.

בעירייה מציינים כי "בעוד שבעבר עמד זמן ההמתנה הממוצע בחלק ממחלקות העירייה על 50-20 דקות בממוצע, כיום ממתינים משתמשי מערכת זימון התורים החדשה רק כ-5:48 דקות בממוצע בלבד. בשבוע שעבר למשל, עמד התור במחלקת מגורים על כ-3 דקות בלבד בממוצע, 5 דקות בממוצע במחלקת הנחות בארנונה, 7 דקות בלבד במחלקת מזרח העיר, 6.4 דקות במחלקת שומה וכך הלאה".



בנוסף, מציינים בעירייה כי "נרשמה עלייה חדה של 288 אחוזים בשימוש בטפסים מקוונים בנובמבר 2018 לעומת התקופה המקבילה אשתקד. תושבים רבים מעדיפים למלא את הטפסים באופן מקוון מבלי להגיע כלל לעירייה, מה שמביא אף הוא לזמני המתנה קצרים יותר לאלו המגיעים".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", במסגרת השירות החדש "התושבים יכולים לקבל את מרבית השירותים העירוניים מהבית או מהאפליקציה העירונית מבלי להגיע לעירייה מכל מקום ובכל שעה. בין השירותים השונים: תשלומים שונים, נושאי חניה, קידום עסקים, רישוי בניה ושירותים רבים נוספים. כמו כן, מפעילה העירייה מוקד טלפוני עם מענה אנושי בשפות רבות ובהן ערבית, צרפתית, אמהרית, רוסית ואפילו יידיש. כך, גם מי שאינו מצוי בעולם הדיגיטלי יכול לקבל שירות בנוחות מירבית".

בעירייה מספרים כי "בפגישה שנערכה בשבוע שעבר בהשתתפות מנהלי מחלקות בעירייה יחד עם לקוחות גדולים כגון יזמים בתחום התכנון והבניה, מגישי תכניות, נציגי ארגון הקבלנים בירושלים, הובעה שביעות רצון רבה מהמהלך ותמימות דעים כי הוא מטייב את איכות השירות".

כמו כן, בימים הקרובים יוקם בקומת הכניסה לעירייה, מרכז שירות דיגיטלי שבו יוכלו הפונים לשירותים העירוניים לבצע מגוון רחב של פעולות באופן עצמאי באמצעים דיגיטליים, ללא צורך להמתין לפקיד. דיילי שירות שיפעלו במקום יסייעו לפונים בהכרת השירותים הדיגיטליים.

מנכ"ל העירייה היוצא אמנון מרחב: "אנחנו גאים לראות שמהפכת השירות אכן מביאה להקלה, שיפור וייעול השירות לתושבים כפי שתכננו ומביאה את העירייה לסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים בעולם השירות. הזמן של התושבים יקר לנו ועל כן איננו חוסכים במאמצים ובהשקעת משאבים. עיריית ירושלים תמשיך לפעול כל העת על מנת להתייעל לשפר ולהוביל בשירותים הניתנים לתושבים, תקצר את הבירוקרטיה והתורים ותגדיל את שביעות רצון התושבים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר