שירה ועמיחי איש-רן (צילום: מתוך סרטון החתונה ביוטיוב)
שירה ועמיחי איש-רן (צילום: מתוך סרטון החתונה ביוטיוב)

שע"צ: התינוק שיולד בקיסרי לאחר פיגוע הירי בעופרה במצב קריטי; המשפחה מבקשת מהציבור להתפלל לשלומו

הצוותים הרפואיים ביחידת הטראומה ממשיכים להיאבק על חייו של התינוק, שיולד בניתוח קיסרי בהול בחודש השביעי; משערי צדק נמסר על שיפור במצבם של אם התינוק שירה איש-רן ושל בעלה עמיחי

פורסם בתאריך: 11.12.18 10:39

פיגוע הירי בעופרה: משפחתו של התינוק, שיולד בשבוע ה-30 ומאושפז כעת בפגייה בבית החולים שערי צדק בירושלים, מבקשת מהציבור להתפלל לשלומו. הצוותים הרפואיים ביחידת הטראומה ממשיכים להיאבק על חייו של התינוק, שנמצא במצב קריטי.

המשפחה המורחבת שוהה כל הזמן בשערי צדק – האבא, עמיחי איש-רן, מתרוצץ בין יחידת טיפול נמרץ שם מאושפזת אשתו שירה איש-רן, שמצבה השתפר הבוקר, לבין הפגייה שבה מאושפז בנו התינוק הקטן.

התינוק, יולד בלילה שבין ראשון לשני, בניתוח קיסרי בהול בשבוע ה-30, לאחר שאימו נפגעה מירי המחבלים בכניסה ליישוב עופרה. בשערי צדק סיפרו ל"כל העיר" כי "התינוק לא נפגע ישירות מהירי, אבל האמא איבדה הרבה דם וזה השפיע על מצבו של התינוק".


ד"ר אלון שוורץ, כירורג בכיר ביחידת הטראומה בשערי צדק:




בפיגוע הירי סמוך ליישוב עופרה נפגעו שבעה בני אדם שעמדו בטרמפיאדה. הזוג איש-רן, שתי נערות בגילי 16 ו-17 שנפגעו מרסיסים ונפצעו באורח קל, ושלושה פצועים נוספים (1 בינוני כבן 22 ו-2 קל כבנות 16) שפונו להדסה עין כרם.


זירת הפיגוע בעופרה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

זירת הפיגוע בעופרה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר", חובש רפואת חירום במד"א בנצי גליק ופרמדיק מד"א בצלאל בן חמו, ששהו בנקודת ההזנקה של מד"א בעופרה ושמעו את הירי, סיפרו: "שמענו ירי ומיד עלינו לניידת טיפול נמרץ, יצאנו לכיוון הכביש והבחנו בצעירה כבת 21 שוכבת על המדרכה בהכרה מלאה כשהיא סובלת מפצע ירי. צעיר כבן 21 ישב על המדרכה בהכרה מלאה עם מספר פצעי ירי בפלג גופו התחתון. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים, העלנו אותם לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותם לבי"ח תוך המשך טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן נוזלים וטיפול תרופתי כשמצבה של האישה קשה ולא יציב והגבר במצב בינוני ויציב. בסיוע כוח רפואה של צה"ל טיפלנו בפצוע נוסף שסבל מפצעי ירי בגופו, הוא היה בהכרה מלאה ופונה בניידת טיפול נמרץ של צה"ל כשמצבו בינוני ויציב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמעון יוסף

    הקב"ה ישלח לו רפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל אמן. יש לומר פרק תהילים לרפואתו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר