שירה ועמיחי איש-רן (צילום: מתוך סרטון החתונה ביוטיוב)
שירה ועמיחי איש-רן (צילום: מתוך סרטון החתונה ביוטיוב)

הלב נשבר – שע"צ מודיע: נקבע מותו של התינוק שיולד בקיסרי לאחר פיגוע הירי בעופרה

למרות מאמצי צוותי הרפואה להצלתו של התינוק, בן הארבעה ימים: בשערי צדק מודיעים הערב, רביעי, כי נקבע מות התינוק, שיולד בניתוח קיסרי בהול לאחר פיגוע הירי בעופרה

פורסם בתאריך: 12.12.18 09:03

פיגוע הירי בעופרה: בשערי צדק מודיעים הערב, רביעי, כי נקבע מותו של התינוק שיולד בניתוח קיסרי בהול לאחר פיגוע הירי בעופרה.

שערי צדק: "בצער רב אנו מודיעים על פטירת היילוד של שירה ועמיחי – ארבעה ימים לאחר הפיגוע. למרות כל מאמצי רופאי הפגייה להצילו".



מוקדם יותר, היום בבוקר, נמסר משערי צדק כי האמא, שירה איש-רן, שנפגעה בפיגוע הירי בעופרה ביום ראשון בערב היא עירנית, לא מונשמת ולא מורדמת. בשערי צדק מסרו כי נרשם שיפור נוסף במצב הבריאותי שלה.

משפחתה של שירה איש-רן ושל בעלה עמיחי איש-רן, שגם הוא נפצע בפיגוע, נמצאת כל הזמן בשערי צדק. בני המשפחה שהו כל הזמן לצדו של התינוק, שהיה מאושפז במצב קריטי בפגייה של בית החולים, והתפללו לשלומו של התינוק. אחיה של שירה איש-רן סיפר הבוקר בתוכנית הבוקר של קשת כי אחותו כל הזמן שואלת על התינוק, "אנחנו תמיד אומרים לה את האמת, אבל לא תמיד את כל האמת", כך סיפר.

זירת הפיגוע בעופרה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

זירת הפיגוע בעופרה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אתמול, שלישי, שירה איש-רן, לאחר שחזרה להכרה, נפגשה לראשונה עם בעלה עמיחי. מאז התרוצץ עמיחי איש-רן בין הפגייה לבין יחידת טיפול נמרץ, שם מאושפזת אשתו שירה.

כזכור, התינוק, יולד בלילה שבין ראשון לשני, בניתוח קיסרי בהול בשבוע ה-30, לאחר שאימו נפגעה מירי המחבלים בכניסה ליישוב עופרה. בשערי צדק סיפרו ל"כל העיר" כי "התינוק לא נפגע ישירות מהירי, אבל האמא איבדה הרבה דם וזה השפיע על מצבו של התינוק".



בפיגוע הירי סמוך ליישוב עופרה נפגעו שבעה בני אדם שעמדו בטרמפיאדה. הזוג איש-רן, שתי נערות בגילי 16 ו-17 שנפגעו מרסיסים ונפצעו באורח קל, ושלושה פצועים נוספים (1 בינוני כבן 22 ו-2 קל כבנות 16) שפונו להדסה עין כרם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר