כיתה (צילום אילוסטרציה: אילן אסייג)
כיתה (צילום אילוסטרציה: אילן אסייג)

מינהל החינוך העירוני פתח את ההרשמה לשנת הלימודים הבאה בירושלים

ביום שני, 7.1.19, תיפתח ההרשמה לשנת הלימודים תש"פ לגני הילדים, לכיתות א' ולחטיבות הביניים; מועד סיום ההרשמה - יום ראשון, 20.1.19; בתי הספר בעיר עורכים ימים פתוחים להורים ולתלמידים

פורסם בתאריך: 6.1.19 17:43

ביום שני 7.1.19, תיפתח ההרשמה לחטיבות הביניים לשנת הלימודים הבאה – תש"פ. הרישום יחל לזרמי החינוך הממלכתי, וממלכתי דתי. מועד סיום ההרשמה ביום ראשון 20.1.19. לכבוד תקופת ההרשמה, מגוון בתי הספר בעיר יערכו ימים פתוחים על מנת שההורים יוכלו להתרשם מהמוסד החינוכי, מעוניינים לרשום אליו את ילדיהם.


העירייה ומנח"י החליטו: בית ספר על יסודי חילוני ראשון ייפתח בהר חומה בשנה הבאה


כיצד אני רושם.ת את ילדיי לחטיבת הביניים? ובכן, ההרשמה לחטיבות הביניים מתבצעת דרך אתר האינטרנט של העירייה. יש להצטייד במספר תעודת זהות של ההורה ושל ילדיו הנרשמים למוסד החינוכי. ניתן לבצע את הבחירה מכל מחשב המחובר לאינטרנט ,בכל שעה משעות היממה. באפשרות כל הורה בשיתוף ילדיו, לבחור עד 5 אופציות למוסדות החינוך בהם התלמיד מעוניין ללמוד. חובה על התלמיד והוריו לבחור שני בתי-ספר ברובע החינוך האזורי. במידה ואינו מעוניין ברובע החינוך האזורי, יכול לבחור בית ספר אחד מחוצה לו. האופציה האחרונה לבחור, שני בתי ספר ייחודיים. (בתי ספר דמוקרטיים ואנתרופוסופיים – לא חובה).



לאחר מילוי בתי הספר המועדפים, יש לדרג את בחירתכם לפי סדר העדיפויות. הורה שאינו יודע לאיזה רובע לימוד ילדו משתייך, צריך למלא את שם בית-הספר היסודי של התלמיד. הורים ותלמידים שיבחרו בתי-ספר ייחודיים, יוזמנו על-ידי המוסד הייחודי לבדיקת התאמה. במידה ולא יתקבלו, יועברו אוטומטית לעדיפות ברובע הלימוד.

הורים שאינם מחזיקים מחשב או לא מתורגלים בפעולות ההרשמה דרך האינטרנט, יכולים לפנות לבית הספר היסודי בו לומדים ילדיהם. שיבוץ התלמידים לבית-הספר, ייעשה לפי קביעת העירייה ומתן התחשבות ככל הניתן בבחירת ההורים וילדיהם, ובכפוף לשיקולים חינוכיים ומערכתיים.

במידה והרישום לא יתאפשר לפי הדירוג בשל עודף ביקוש, או אי התאמה בבית ספר ייחודי, העירייה שומרת לעצמה את הזכות לשבצם בבית הספר השייך לרובע החינוכי. מומלץ לנהוג בכובד ראש בכל הנוגע לרישום לשנה הבאה. שימו לב שאישור, שינוי או ביטול בחירה, ניתן לבצע עד לתאריך 20.1.19 יום מועד סגירת ההרשמה. לאחר מועד זה, אין אפשרות לבצע רישום דרך אתר האינטרנט.

הודעות על אישור השיבוץ ישלחו בחודש אפריל 2019 באמצעות הודעת SMS, כתובת מייל, ובאתר העירייה. לאחר קבלת תשובת העירייה, ההורים יקבלו הודעה על מועד הרישום הרשמי, ועל סדרי הרישום מבית הספר העל יסודי בו ילמדו ילדיכם. פרטים נוספים על הימים הפתוחים ותקופת ההרשמה מפורסמים באתר עיריית ירושלים.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר