בניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)
בניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)

כיכר ספרא: החל הקרב על תפקיד יו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים

כשבועיים לאחר הדחתו של אביחי אברהם מתפקיד יו"ר הוועד | איתן לוי, מנהל בתי המשפט לעניינים מקומיים בעירייה, מודיע כי בכוונתו להתמודד על התפקיד. יו"ר ההסתדרות בירושלים דני בונפיל: "אני לא תומך באף אחד. העובדים יכריעו"

פורסם בתאריך: 20.1.19 16:54

לפני כשבועיים, כפי שפורסם ב"כל העיר", הודח עו"ד אביחי אברהם מתפקיד יו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים. כעת, ולמרות שמועד לקיום בחירות לתפקיד עדיין לא נקבע, יש כבר מי שלוטשים עיניים לתפקיד.



ל"כל העיר" נודע כי ע"ד איתן לוי, מנהל בתי המשפט לעניינים מקומיים בעירייה, הכריז על מועמדותו לתפקיד יו"ר ועד העובדים. לוי, יש לציין, הוא הראשון להכריז על מועמדותו לתפקיד, וזאת למרות שיו"ר הוועד המודח אברהם טוען כי בכוונתו לפנות לערכאות משפטיות כדי שיכריעו בסוגיית הדחתו.

בשיחה עם "כל העיר" אומר השבוע לוי: "אני שוקל את עניין ההתמודדות כבר תקופה ארוכה. אין לי שמחה לאיד אודות המתרחש בימים אלו בארגון העובדים. האירועים האחרונים אינם מחזקים את תחושת הביטחון של מי מבין עובדי העירייה. הגעתי להחלטה להתמודד לאחר שבימים האחרונים קיבלתי מאות פניות מעובדים שביקשו ממני להיות חלק מארגון העובדים".

עו"ד איתן לוי (צילום: נתי גולד)

עוד מוסיף לוי: "אני זוכה לתמיכה רחבה מאוד. אני מאוד מחובר לעובדים בכל המחלקות והאגפים, מכיר את הבעיות, מבין את הצרכים ומוכן לאתגרים הרבים של תפקיד יו"ר הוועד. בדיוק בזמן הזה, צריך להציג אלטרנטיבה ולהביא בשורות חדשות ותקווה לעתיד לכלל ציבור העובדים. אני איש של אנשים, ולכן ארגון העובדים בראשותי יהיה נגיש, שקוף ושוויוני לכל עובד בכל זמן נתון. את המשוב נקבל אך ורק מהעובדים ונפעל ללא פשרות כדי להעניק להם כלים להצליח ולהרגיש אני מגיע למערכה הזו כדי להוביל שינוי אמיתי למען העובדים".

דני בונפיל, יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים (צילום: אמיל סלמן)

דני בונפיל, יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים (צילום: אמיל סלמן)

יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות דני בונפיל: "אני מאחל לאיתן בהצלחה בבחירות, ולא רק לו אלא לכל מי שיבחר להתמודד. אני לא תומך באף מועמד, העובדים יהיו אלה שיכריעו".

עו"ד אביחי אברהם, יו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים (צילום: דור סקרה, צלם ומפיק)

עו"ד אביחי אברהם, יו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים (צילום: דור סקרה, צלם ומפיק)

יו"ר הוועד המודח, אברהם, מוסר ל"כל העיר": "נודע לי כי קיימים מספר עובדים שרואים בעצמם כראויים לתפקיד יו"ר ארגון העובדים. ראוי להבהיר כי עובדי העירייה היקרים לליבי הם שימנו את יו"ר ארגון העובדים, והם בלבד".

אברהם, יש לציין, שכר בשבוע שעבר את שירותיו של עו"ד אליעד שרגא. בפוסט שפרסם לאחר מכן כתב אברהם: "חבריי ויקיריי עובדי עיריית ירושלים, החלטתי לבחור בד"ר עו"ד אליעד שרגא לייצג אותנו. כל זאת בכדי שהצדק יראה ויעשה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר