ראש העיר משה ליאון (צילום: שלומי כהן)
ראש העיר משה ליאון (צילום: שלומי כהן)

עינב בר כהן ל"כל העיר": "אני מציעה למשה ליאון ומלחכי פינכתו בעיריית ירושלים להפסיק עם התגובות ההיסטריות"

בתגובה חריפה לדברי גורמים בכירים בעירייה, מוסיפה בר כהן: "לא בכדי בחרו בהתעוררות עשרות אלפי ירושלמים והיא הסיעה הגדולה במועצה, בשעה שליאון קיבל אפס מנדטים מהציבור"

פורסם בתאריך: 21.1.19 14:42

ההתכתשות בין חברת מועצת העירייה עינב בר כהן (התעוררות) לבין ראש העיר משה ליאון נמשכת. בתגובה חריפה לדברי גורמים בכירים בעירייה, אומרת בר כהן ל"כל העיר": "אני מציעה למשה ליאון ומלחכי פינכתו בעיריית ירושלים להפסיק עם התגובות ההיסטריות. כדאי שיפנימו שתגובות פופוליסטיות מתאימות לתקופת הבחירות ולא למציאות. אם משה ליאון חושב שהציבור הירושלמי מטומטם, הוא טועה. התעוררות הוכיחה את עשייתה במשך עשור. לא בכדי בחרו בה עשרות אלפי ירושלמים והיא הסיעה הגדולה במועצה, בשעה שליאון קיבל אפס מנדטים מהציבור".



עוד מוסיפה בר כהן: "המציאות והעובדות ברורות. התעוררות יחד עימי כמחזיקת תיק העסקים קידמה את הרפורמה באגרת השילוט בקדנציה הקודמת. לראייה, לכנס שקידמתי בנושא, שאליו הוזמן גם משה ליאון שביטל את הגעתו ברגע האחרון, הגיעו כ-100 בעלי ובעלות עסקים שהנושא קרוב לליבם. רק לפני מספר שבועות סירב ליאון לאשר בהסכם הקואליציוני את הרפורמה. במקום להתלהם ולהתעסק במלחמות קרדיטים מדומיינת, אני מציעה כי פשוט יביאו את הרפורמה לאישור למען בעלי העסקים בירושלים. מבירור שעשיתי יש גם בעלי עסקים מצביעי דגל התורה וש"ס, שזה יעזור גם להם".

הדברים נאמרים על רקע התוכנית למתן פטור מאגרת שילוט לעסקים קטנים ובינוניים, שתובא לאישור ועדת הכספים ביום ראשון הקרוב (27.1). מוקדם יותר הבוקר, כפי שפורסם ב"כל העיר", ציינה בר כהן כי היא העלתה את  התוכנית להוזלת אגרות השילוט לעסקים בירושלים, וכך אף עולה ממכתב ששלחה לראש העיר ופורסם הבוקר ב"כל העיר".

עינב בר כהן ׁׁ(צילום: שרון גבאי)

עינב בר כהן ׁׁ(צילום: שרון גבאי)

בתגובה לדברים, יצאו גורמים בכירים בעירייה במתקפה חריפה כנגד בר כהן וכנגד תנועת התעוררות כולה, כשבין השאר טענו אותם גורמים כי "גניבת קרדיט זה חלק מהדי.אן.איי של התעוררות"; "עינב בר כהן מעולם לא הצליחה בעסקים, וכנראה שהיא גם לעולם לא תצליח בעסקים כי היא לא מבינה בעסקים"; "עופר ברקוביץ ועינב בר כהן הפכו את גניבת הקרדיטים למקצוע".


מתוך טיוטת ההסכם הקואליציוני בין התעוררות למשה ליאון. המחיקות מטעם ראש העיר

מתוך טיוטת ההסכם הקואליציוני בין התעוררות למשה ליאון. המחיקות מטעם ראש העיר


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר