עינב בר כהן (צילום: ראובן קפוצינסקי)
עינב בר כהן (צילום: ראובן קפוצינסקי)

בכירים בעירייה תוקפים את עינב בר כהן: "זה שלבעלה היה עסק בירושלים לא הופך אותה למבינה"; "היא מעולם לא הצליחה בעסקים וכנראה שלעולם גם לא תצליח"

כשברקע התוכנית החדשה לביטול אגרת שילוט לעסקים בעיר אומרים בכירים בעירייה ל"כל העיר": "התוכנית ביוזמת הגורמים המקצועיים"; "עופר ברקוביץ ועינב בר כהן הפכו את גניבת הקרדיטים למקצוע"

פורסם בתאריך: 21.1.19 14:42

גורם בכיר מאוד בכיכר ספרא מדבר היום עם "כל העיר" ומבטא ביקורת חריפה מאוד כנגד ראשי סיעת התעוררות עופר ברקוביץ ועינב בר כהן: "גניבת קרדיט זה חלק מהדי.אן.איי של התעוררות", כך אומר אותו גורם.



הרקע לדברים – ביום ראשון הקרוב, 27.1.2019, תובא לאישור ועדת הכספים בעיריית ירושלים תוכנית למתן פטור מאגרת שילוט לעסקים קטנים ובינוניים בירושלים.לטענת גורמים בכירים בכיכר ספרא – הקרדיט לתוכנית וקידומה  שייך לגורמים המקצועיים בעירייה. מנגד, בשיחה שניהלה הבוקר בר כהן, מספר 2 בהתעוררות, עם "כל העיר", היא העלתה את הטענה כי התוכנית ביוזמתה וכך אף עולה ממכתב ששלחה לראש העיר ופורסם הבוקר ב"כל העיר".

"במקרה הזה אין זה עניין של קואליציה או אופוזיציה", כך כתבה בר כהן לראש העיר משה ליאון בנושא אגרת השילוט, "אלא טובת העיר, ועל כן אנו קוראות לך להניח בצד את השיקולים הפוליטיים ולאשר את הרפורמה שתקל באופן משמעותי על העסקים בירושלים, תחזק את כלכלת העיר ותקדם את פיתוחה כבר החודש".

בניין עיריית ירושלים, כיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)

בניין עיריית ירושלים (צילום: שלומי כהן)

מנגד, בכירים בכיכר ספרא אומרים בשיחה עם "כל העיר" כי "עינב בר כהן לא דוברת אמת. היא לא אחראית על התוכנית לביטול אגרת השילוט, שתובא לאישור ועדת הכספים, ואין בינה לבין התוכנית הזו שום קשר. היא למעלה משנה לא מחזיקה בתיק העסקים ובעבר יצאה חוות דעת שהיא בניגוד עניינים הקשורים לתיק העסקים. היא מעולם לא הצליחה בעסקים, וכנראה שהיא גם לעולם לא תצליח בעסקים כי היא לא מבינה בעסקים. זה שלבעלה היה עסק בירושלים לא הופך אותה למבינה".

אותם גורמים בכירים מוסיפים כי "יש פה ניסיון של גניבת קרדיט, כיאה לכל תנועת התעוררות. זה חלק מהדי.אן.איי של התנועה וכנראה שגם לעינב יש אותו. אין שום קשר בינה לבין התוכנית, לא בהגייתה, לא בכתיבתה, לא בתקצובה, לא ביישומה וגם לא בהוצאתה אל הפועל. מדובר בתוכנית שמקודמת על ידי הגורמים המקצועיים בעירייה".

עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

"עינב לא מחזיקה את תיק העסקים כבר למעלה משנה", מדגישים הבכירים בכיכר ספרא. "גם כשהיא החזיקה בו, היא לא עשתה כלום חוץ מלגנוב קרדיטים. עופר ברקוביץ ועינב בר כהן הפכו את גניבת הקרדיטים למקצוע, למומחיות של ממש. הם לא עשו כלום ולא עושים כלום. הם כל היום יושבים מול המחשב ומחפשים תוכניות עירונית כדי שיוכלו לגנוב עליהם את הקרדיט. הם רק מחפשים כל הזמן במי להתנגח כי עשייה אין להם".


מכה לבעלי העסקים בעיר: החוק להוזלת אגרת השילוט נפל


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. איזה תגובה יש לעירייה

    פשששששששששששש,ממש להתפעל,
    בלה בלה בלה "גניבת קרדיטים" בלה בלה בלה בלה,"גניבת קרדיטים" בלה בלה בלה……..
    במקום שיענו ענינית ובצורה ראויה מרשות מקומית,
    שורה תחתונה חשוב שיהיו מהלכים לטובת כלללללללללללללללללל תושבי העיר,מאשר לברבר על גניבת קרדיט.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם אותו "גורם בכיר" היה מאמין למה שיוצא לו מהפה הוא גם לא היה פוחד להחשף ולא נשאר תחת טייטל אנונימי …

  3. בני לנדק

    ראש עיריית י-ם, שבוי בידי החרדים, צריך לממן אותם. מה עושים? גובים אגרות שילוט מפלצתיות מבעלי העסקים. ואח"כ מתפלאים שהם יורדים לת"א…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר