האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים (צילום: מתוך דף הפייסבוק של ראש האגף, אמיר חכימיאן)
האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים (צילום: מתוך דף הפייסבוק של ראש האגף, אמיר חכימיאן)

פרסום ראשון: אלו תעריפי אגרות השילוט החדשים לבעלי העסקים הקטנים בירושלים

לפי התוכנית החדשה של האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים - בעלי העסק בעיר יקבלו פטור מלא מאגרת תשלום על שלט רגיל; עבור שלטים נוספים - תינתן הנחה. ראש העיר משה ליאון: "זו רפורמה שתקל על כל בעלי העסקים בירושלים"

פורסם בתאריך: 22.1.19 19:22

פרסום ראשון: אלה תעריפי אגרות השילוט החדשים לבעלי העסקים הקטנים בירושלים – במסגרת התוכנית החדשה של האגף קידום עסקים בעירייה, יינתן פטור מלא לבעלי עסקים בעיר עבור שלט רגיל. כיום משלמים בעלי העסקים בעיר 248 שקלים עבור אגרת שילוט לשלט רגיל.

כמו כן, לפי התוכנית החדשה עבור שלט נוסף האגרה תעמוד על 400 שקלים, במקום 496-248 שקלים; אגרת שלט על חלון ראווה – 150 שקלים, במקום 248 שקלים; באגרת כרזה ומודעה על גדר נרשמת הנחה לא משמעותית – 950 שקלים, במקום 953 שקלים; אולם, בנוגע לאגרת תשלום על שלט אלקטרוני בבית העסק נרשמת הנחה רצינית – 2,500 שקלים, במקום 4,170 שקלים לפי התעריף הישן; יחד עם זאת, אגרת שלט אלקטרוני לפרסום חוצות לא תשתנה ותעמוד על 4,170 שקלים.

התוכנית צפויה לצאת לדרך בשבועות הקרובים.


התעריפים החדשים לעסקים בירושלים


בעירייה מציינים כי במסגרת התוכנית החדשה של ראש העיר משה ליאון "אגרת השילוט על שלט הזיהוי של העסק – תבוטל, שלט זיהוי קיים, שאינו עומד בדרישות החדשות יקבל 'דחיית תשלום' לשנה קלנדרית אחת על מנת לתקנו, אגרת השילוט על חלונות הראווה תופחת. כמו כן, עקרון הדיוק ייושם ומעכשיו כל עסק ישלם על פי גודלו. בנוסף, אגרת השילוט תהפוך משנתית ליומית".


עינב בר כהן ל"כל העיר": "אני מציעה למשה ליאון ומלחכי פינכתו בעיריית ירושלים להפסיק עם התגובות ההיסטריות"


ראש העיר משה ליאון: "הבטחתי ואני מקיים. תושבי ירושלים, רווחתם ואיכות חייהם הם מעל הכל מבחינתי וכך אנהג לאורך כל הקדנציה הקרובה. רפורמת העסקים היא רפורמה נחוצה שתקל על בעלי העסקים בעיר גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה רגולטורית – הנגיש את העירייה לתושב, וזוהי רק יריית הפתיחה".

מחזיק תיק העסקים, יהודה בן יוסף (ירושלים תצליח): "אני רואה בעסקים בירושלים כלב הפועם של כלכלת העיר. בתחילת הקדנציה הבאנו לרה"ע הצעה לרפורמה מהותית והוא התגייס מיד למשימה. בקרוב הרפורמה תצא לדרך לטובת בעלי העסקים בבירה".

ראש אגף העסקים אמיר חכימיאן: "עם כניסתי לתפקיד מנהל האגף לקידום עסקים, הונח לפני הצורך בעדכון חוק השילוט והתאמתו לחזון האגף לקידום העסקים בחודשים האחרונים עמלה הפקידות המקצועית באגף על כתיבת מדיניות וכן עדכון החוק יחד עם היועצים המשפטיים וזאת בכדי להביא לפתחה של מועצת העיר חוק מעודכן עם בשורה אמיתית לעסקים בעיר. המדיניות החדשה הוצגה לראש העיר הנבחר אשר חיבק בחום וקרא לסיום ויישום בהקדם האפשרי. בשבועות הקרובים יונח החוק המעודכן על שולחנו של ראש העיר לאישור סופי".


בכירים בעירייה תוקפים את עינב בר כהן: "זה שלבעלה היה עסק בירושלים לא הופך אותה למבינה"; "היא מעולם לא הצליחה בעסקים וכנראה שלעולם גם לא תצליח"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דישראלי

    מתי העיריה תחלית על סוג מסוים וסגנון אחיד של של שלטים. העיר נראת ככפר בקצה הז'ונגל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר