(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

שכונת בקעה: קשיש נשדד בביתו; החלו סריקות לאיתור החשודים

הלילה (בין מוצ"ש לראשון) הוזעקו שוטרים לשכונת בקעה בעקבות דיווח על שלושה חשודים שנכנסו לביתו של קשיש, שדדו אותו ונמלטו מהמקום. משטרת ירושלים פתחה בסריקות לאיתורם

פורסם בתאריך: 10.2.19 09:18

הלילה (בין מוצ"ש לראשון) נכנסו שלושה חשודים לביתו של קשיש, שמתגורר בשכונת בקעה, ולפי החשד שדדו אותו. הקשיש נפגע באורח קל ופונה להמשך קבלת טיפול רפואי.

חוקרי משטרת ירושלים הגיעו לזירת השוד, בביתו של הקשיש, והחלו לאסוף ממצאים וראיות, במקביל החלו סריקות לתפיסת החשודים.



ממשטרת ירושלים נמסר כי "הלילה הוזעקו שוטרים לכתובת בשכונת בקעה בעקבות דיווח אודות שלושה חשודים שככל הנראה נכנסו לביתו של קשיש, שדדו אותו ונמלטו מהמקום".

עוד נמסר כי "כוחות משטרת ישראל, חוקרים וטכנאי מז"פ הגיעו למקום ואספו ממצאים, ובמקביל נערכו סריקות נרחבות לאיתור החשודים. הקשיש פונה במצב קל לקבלת טיפול רפואי".

ניידת משטרה

ניידת משטרה



כזכור, בחודש שעבר בוצע שוד של קשישה בשכונת סנהדריה בירושלים: צוות שיטור הוזעק לבית בשכונה בעקבות דיווח על שוד. כפי שפורסם ב"כל העיר", השוטרים הגיעו לבית של קשישה שסיפרה להם כי שני חשודים נכנסו לביתה, שדדו אותה ונמלטו מהמקום. המשטרה בדקה בשלב זה כיצד החשודים הצליחו להיכנס לביתה. לפי חשד המשטרה החשודים התחזו ככל הנראה לטכנאים, דפקו בדלתה של הקשישה, שדדו כסף מזומן ותכשיטים מביתה ונמלטו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר