בית הקברות בגבעת שאול (צילום: אורן בן-חקון)
בית הקברות בגבעת שאול (צילום: אורן בן-חקון)

תדהמה וזעזוע בהר המנוחות בגבעת שאול: חברת קבורה חשודה בהזזת קברים משנות ה-70

חברת קבורה בהר המנוחות בגבעת שאול חשודה בהזזתם של קברי ילדים משנות ה-70. מדובר בפעולה מזעזעת, שלפי החשד במסגרתה עובדי החברה העבירו מצבות - הם פעלו במטרה ליצור לכאורה חלקות קבורה חדשות על מנת לסחור בהן. הלילה ערכה המשטרה מעצרים

פורסם בתאריך: 17.3.19 12:27

חברת קבורה חשודה בהזזתם של קברי ילדים משנות ה-70. הזזת קבר, על פי החשד, היא פעולה מזעזעת, שבמסגרתה הועברו מצבות. עובדי החברה, על פי החשד, הזיזו את הקברים במטרה ליצור לכאורה חלקות קבורה חדשות ולסחור בהן. החשודים מכרו כל חלקה בכ-100 אלף שקלים. משטרת ירושלים עצרה הלילה (מוצ"ש) חמישה חשודים, העובדים בחברת הקבורה וזאת בתום חקירת סמויה שהתנהלה במשטרה.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

עובדי החברה, העוסקת בהסדרי קבורה, חשודים בפגיעה ובהזזתם של קברי ילדים משנות ה-70, במטרה ליצור חלקות קבורה חדשות ולסחור בהן. עוד נעצרו 2 חשודים עובדי המועצה דתית בעיר סמוכה לירושלים, בחשד לסחר ולמכירה סיטונאית של חלקות קבר בניגוד לחוק.

במשטרת ירושלים מספרים כי "ראשיתם של חקירות המשטרה הסמויות במחלק ההונאה של המשטרה, בעקבות תלונות ודיווחים שהתקבלו, ובהם עלה חשד לפגיעה ולהזזתם של קברים בהר המנוחות גבעת שאול בירושלים. חקירת המשטרה כנגד עובדי חברה העוסקת בהסדרי קבורה: במהלך חקירת המשטרה שהתנהלה במחלק ההונאה, אספו החוקרים ממצאים וראיות כנגד 5 חשודים בהם בכירים בחברה וקבלני עבודות, במקביל, ערכו החוקרים מגוון פעולות חקירה בבית העלמין בגבעת שאול בירושלים ובמיפויו, שבמהלכן עלה כי לאורך השנים האחרונות בוצעו שינויים שכללו הזזתם של קברים 'בחלקה ד' החדשה' (קברי ילדים משנות ה-70)".



עוד עלה בחקירה כי על פי החשד, הסירו החשודים את המצבות ממקומן, ובאמצעות קבלני העבודות הם פעלו להגביה את מפלס הקרקע על ידי יציקת בטון לשם יצירת חלקות קבר חדשות – מדובר ב-9 קברים קיימים, אותן מכרו על פי החשד בכ-100 אלף שקלים כל אחת, לתושבי חוץ.

5 החשודים, כאמור, נעצרו הלילה והובאו לחקירה במשטרה בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עבירות על חוק שירותי הדת היהודיים והסגת גבול במקום פולחן או בקבורה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אין גבולות

    מה לא יעשו לשם תאוות הכסף,הכל זיוף כולל הכיפות שאנשים שמים על הראש שלהם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר