בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)
בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

אישום: ויכוח בין שכנים על מקום חניה במזרח ירושלים הסתיים ברצח

פרקליטות המחוז הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד שני אחים מג'בל מוכאבר, שבמהלך ויכוח על מקום חניה הם תקפו את שכנם, ואחד מהם דקר אותו למוות

פורסם בתאריך: 1.4.19 16:25

פרקליטות מחוז ירושלים-פלילי, באמצעות עו"ד שחר מלול, הגישה היום, שני, לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד שני אחים, שמתגוררים בג'בל מוכאבר, לפיו ויכוח על מקום חניה מול שכנם הסתיים ברצח השכן.

לפי כתב האישום, במהלך ויכוח בין שכנים, על מקום חניה של משאית עם ריהוט שהוזמנה על ידי משפחתו של השכן המנוח, תקף אחד האחים איאד קרעין את נהג המשאית באלת בייסבול ואילו אחיו נאדר קרעין, דקר למוות את שכנו – סאמח מסוודה בעת שניסה להגן על נהג המשאית.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

[לפי כתב האישום, הוויכוח החל בין הצדדים ב-12.3.19, אז נאדר קרעין הצטייד בסכין גדולה, מקל ארוך ואקדח – אותו הוא הסליק בכיס מכנסיו. כשהגיע למקום הוויכוח, כך לפי כתב האישום, הוא החל לשבור אבנים גדולות, אותן מצא במקום, כדי שיוכל לזרוק אותן על המשאית.  נהג המשאית הסתגר בתוך רכבו. בשלב זה הנאשם השני, איאד קרעין, החל לחבוט במשאית באמצעות אלת בייסבול ושבר את חלון רכבו שבצד הנהג. בהמשך הוא היכה אותו עם אלת הבייסבול.



השכן המנוח, שהבחין בנעשה, ניסה להגן על נהג המשאית – כתוצאה מכך, התפתח עימות בין השכן לנאשם, ובשלב מסוים הנאשם, "דקר אותו באמצעות הסכין מספר פעמים בפלג גופו העליון", כך נכתב בכתב האישום. הדקירה הובילה למותו של השכן.

נהג המשאית, שראה את הדקירה, יצא מהמשאית והחל לברוח מהמקום. בתגובה אחד האחים שלף אקדח וירה לכיוונו. לאחר מכן הנאשם השליך את הסכין לאדמה, החליף את בגדיו בביתו, הסיר מרגלו צמיד של איזוק אלקטרוני, יצא מן הבית, וזרק את מכשיר הטלפון הנייד שלו לשטח אדמה הסמוך למקום.

האחים נאשמים בגין ביצוע עבירות, כל אחד על פי חלקו, של רצח, חבלה בכוונה מחמירה, נשיאת נשק שלא כדין, שיבוש מהלכי חקירה ועבירות נוספות. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר