סגן טל אטיאש, סמ"ר אורי מאיר, סמל אריק בלואשוילי (צילומים: דובר צה"ל)
סגן טל אטיאש, סמ"ר אורי מאיר, סמל אריק בלואשוילי (צילומים: דובר צה"ל)

יום העצמאות: החיילים הירושלמיים המצטיינים באוגדות צה"ל

סגן טל אטיאש, סמל אריק בלואשוילי וסמ"ר אורי מאיר - שמתגוררים בירושלים, קיבלו השבוע אות הצטיינות של החטיבות והאוגדות השונות בצה"ל

פורסם בתאריך: 30.4.19 20:48

לרגל יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל נבחרו בחודש האחרון חיילים וחיילות מצטיינים מבסיסים ברחבי הארץ. טקסי ההצטיינות נערכים בחטיבות ובאוגדות השונות בצה"ל. בשבועות הקרובים יחולקו בכלל הגדודים והחטיבות בצה"ל תעודות הצטיינות, כשמכל חטיבה נבחרו 30-20 חיילים מצטיינים, ביניהם גם ארבעה חיילים ירושלמים.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

סגן טל אטיאש

סגן אטיאש, תושב ירושלים, משרת כסמ"פ בגדוד 46 של חטיבת השריון 401, קיבל מצטיין מאו"ג (מפקד אוגדה). הוא למד בתיכון הרטמן והתגייס במרץ 2015 לחיל השריון. בהתחלה כשהתגייס, לא רצה להגיע לחיל הזה, אך החליט לתת לו הזדמנות. בהמשך שירותו, הוא החליט לצאת לקורס קצינים מכיוון שהרגיש שאינו ממצה את עצמו כחייל ורצה לתת לתפקידו משמעות נוספת. בסיום תפקיד זה הוא עתיד לצאת ללימודים במלט"ק (מכללה לפיקוד טקטי) אחריהם יחזור להיות מ"פ בגדוד.

אטיאש מוסיף כי הוא מאוד נהנה מהשירות ומהפיקוד על החיילים, ומחכה לעשות זאת בפלוגה שלו – כמו כן, הוא מתרגש לקבל אות הצטיינות ממפקד האוגדה.

סגן טל אטיאש (צילום: דובר צה"ל)

סגן טל אטיאש (צילום: דובר צה"ל)


סמל אריק בלואשוילי

סמל בלואשוילי בן 20, תושב ירושלים, נגד תחמושת בגדוד 46 של חטיבת השריון 401, קיבל מצטיין מאו"ג. סמל בלואשוילי עלה לארץ מגיאורגיה בגיל 11 עם המשפחה, אך משפחתו החליטה לחזור לגיאורגיה לאחר שנה והוא החליט להישאר בחוות הנוער הציוני בירושלים כי מהרגע שהגיע לארץ לא רצה לעזוב אותה. היום הוא מתגורר בירושלים עם אמא שלו. מעבר לשירותו הצבאי, הוא גם רקדן –  סמל בלואשוילי החל לרקוד עוד בגיל 4 בגיאורגיה והתקבל לאקדמיה. בסוף כיתה ט' הוא קיבל תואר במחול והחל ללמוד באוניברסיטה. סמל בלואשוילי השלים את תואר בגיאורגיה, אך עשה בארץ את ההתמחות. בין השאר הוא רוקד ריקודים סלוניים, ריקודי עם ובארץ הוא התחיל לרקוד מחול ישראלי ומודרני. בנוסף, כשלמד בכיתה י"ב שימש סמל בלואשוילי מורה למחול ובין השאר הופיע לא מעטה עם הלהקה של בית הספר שלו, גם בחו"ל, כדי לגייס תרומות לבניית בתים לחיילים בודדים במתחם הפנימייה.

סמל בלואשוילי מוסיף ומציין שמה שעושה את השירות הוא האנשים:" אמנם אני קיבלתי את ההצטיינות אבל אני מרגיש שאני נציג של המחלקה, כי בלעדיהם לא הייתי מקבל את ההצטיינות הזאת".

סמל אריק בלואשוילי (צילום: דובר צה"ל)

סמל אריק בלואשוילי (צילום: דובר צה"ל)



סמ"ר אורי מאיר

סמ"ר מאיר, תושב ירושלים, מש"ק הדרכה בגדוד 46 של חטיבת השריון 401, קיבל מצטיין מח"ט (מפקד חטיבה). סמ"ר מאיר נמצא כעת בתעסוקה מבצעית – הוא קיבל תעודת הצטיינות ממפקד החטיבה שלו על יוזמה, השקעה ובגרות, שתמיד נותן את ה-100 אחוז. סמ"ר מאיר מספר כי "הפלוגה מאוד מגובשת ואני מאוד נהנה. אני מרגיש שיש לי משפחה מלוכדת בפנים ושהתפקיד שלי הוא מאוד משמעותי".

כמו כן, מפקדיו מספרים עליו כי חשוב לו מאוד להצליח ולהרים את חבריו ולעזור להם, לדבריהם, סמ"ר מאיר לעולם לא מוותר ותמיד נותן את כל כולו בכל משימה שעומדת בפניו.

סמ"ר אורי מאיר (צילום: דובר צה"ל)

סמ"ר אורי מאיר (צילום: דובר צה"ל)


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר