סמל שחר אפללו (צילום: דובר צה"ל)
סמל שחר אפללו (צילום: דובר צה"ל)

לתפארת: מצטיין מח"ט גבעתי – סמל שחר אפללו מירושלים

סמל שחר אפללו, בן 20, שהתחנך בתיכון דנמרק, משרת כיום כסמב"ץ בחמ"ל שדה תימן במפקדת חטיבת גבעתי. השבוע הוא קיבל אות הצטיינות ממח"ט גבעתי: "ההורים שלי גאים מאוד ותומכים בי"

פורסם בתאריך: 17.4.19 07:31

גאווה ירושלמית: סמל שחר אפללו, סמב"ץ בחמ"ל במפקדת חטיבת גבעתי, שמתגורר בירושלים קיבל השבוע אות הצטיינות ממח"ט גבעתי.  טקס מצטייני מאו"ג 162 תא"ל עודד בסיוק, נערך לכבוד יום העצמאות ה- 71 למדינת ישראל. בין המצטיינים – גם סמל אפללו.

סמל אפללו, בן 20, משרת כסמב"ץ בחמ"ל שדה תימן במפקדת חטיבת גבעתי. לפני הצבא הוא התחנך בתיכון דנמרק – בבית הספר הוא למד במגמת גיאוגרפיה. בזמנו הפנוי, מספר סמל אפללו, הוא אוהב לעסוק בספורט בכלל ובכדורגל בפרט.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

סמל אפללו שמח על אות ההצטיינות שקיבל, ולדבריו הוא שמח שהגיע לתפקידו הנוכחי כי הוא מרגיש מאוד משמעותי: "אני אוהב את מה שאני עושה והכרתי חברים לכל החיים. אני מתרגש להיות מצטיין מח"ט גבעתי, ההורים שלי גאים מאוד ותומכים בי".


בית ספר דנמרק (צילום: מגד גוזני)

בית ספר דנמרק (צילום: מגד גוזני)




בתוך כך, כפי שפורסם ב"כל העיר" חיילת ירושלמית נוספת שנבחרה למצטיינת היא סגן חיה אמבש מירושלים. סגן אמבש, שמשרתת כמפקדת פלוגה במרחב דרום של מרכז התחמושת והטילים באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, קיבלה תעודת הצטיינות מהרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי. סיפורה המדהים של סגן אמבש הוא שהיא גדלה במשפחה שהיתה למעשה כת. אביה – דניאל אמבש, היה חי בזוגיות עם שש נשים. לפני שמונה שנים פשטה המשטרה על בית משפחת אמבש בירושלים ועצרה את אב המשפחה על שהנהיג כת פוליגמית. במשפט נגזרו על דניאל אמבש 26 שנות מאסר בין השאר בגין התעללות והחזקת נשים וילדים בתנאי עבדות. סגן אמבש התגוררה ברחוב, אך בשלב מסוים בחייה היא קיבלה החלטה לנפץ כל קושי שיעמוד בדרכה. היא התגייסה לצה"ל ולפני שחרורה היא התקבלה לקורס קצינים. "המלחמה להגיע לאן שהגעתי השתלמה", אמרה סגן אמבש, "והעשייה החזירה לי את רוח החיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר