שלומי אסייג ז"ל (צילום: פרטי)
שלומי אסייג ז"ל (צילום: פרטי)

יהי זכרו ברוך: הטרגדיה של "שלומי ארומה"

שלומי אסייג, אחת מהדמויות החביבות בעיר, זכיין סניף ארומה בקניון הדר לשעבר, נפטר הבוקר לאחר שנאבק בסרטן בשנה האחרונה. בן 47 במותו

פורסם בתאריך: 1.5.19 18:35

מאות חברים ובני משפחה ליוו אחר הצהריים (שלישי, 1.5) את שלומי אסייג, לשעבר הזכיין של סניף ארומה בקניון הדר, בדרכו האחרונה. אסייג ז"ל נפטר הבוקר לאחר שנאבק בשנה האחרונה במחלת הסרטן. בן 47 היה במותו.

אסייג, שהתגורר בשנים האחרונות ביישוב מבוא בית"ר, גדל בשכונת נוה יעקב. הוא השאיר אחריו אישה – שני, ו-2 ילדים – נבו בן ה-17 ונריה בן השנתיים.



אסייג היה מהראשונים שרכשו זיכיון מרשת ארומה, והוא הפעיל את הסניף בקניון הדר במשך שנים רבות. לפני כשנה בערך, הוא מכר את הזיכיון, אך נותר מזוהה עם הסניף בקניון הדר והוא כונה בפי רבים "שלומי ארומה".


תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אסייג ז"ל התגורר כאמור ביישוב מבוא בית"ר, שם גם נערכה הלוויתו, אך הוא היה דמות מוכרת מאוד בירושלים והיה אהוד בברנז'ת בעלי העסקים בעיר. בין חבריו היה איש חיי הלילה והיזם הלל פרקש, שנפרד מאסייג ז"ל ואומר: "הלב, הראש והגוף מסרבים להאמין. שלומי 'ארומה' אסייג שלנו הלך לעולמו! שלומי, היית גבר שבגברים. אני יודע שסבלת המון בשנה האחרונה. תנוח על משכבך חבר. אוהב אותך מאוד".



פרקש, שהיה בלוויה מוסיף: "היה מאוד עצוב. היו מאות מחבריו של שלומי שבאו להיפרד ממנו. הוא היה איש מקסים, טוב לב תקופה לא פשוטה מאז שגילו אצלו את מחלת הסרטן. היו לו מאות חברים וכל מי שהכיר אותו ידע שהוא בחור זהב. הוא היה גבר שבגברים, אהוב ונערץ על ידי כולם. בחיים לא שמעתי מילה רעה עליו".


שלומי אסייג ז"ל (צילום: פרטי)

שלומי אסייג ז"ל (צילום: פרטי)


חברת מועצת העירייה ימית יואלי אלה, שנמנתה על חבריו של אסייג ז"ל, מספרת בשיחה עם "כל העיר" כי "שלומי היה בשבילי האח שלא היה לי. הוא חבר שלנו מעל 20 שנה. קראנו לו 'האיש והאגדה'. אדם מיוחד, שכמעט כולם אמרו עליו שהוא יותר מידי טוב. היה לו לב זהב והנתינה שלו היתה אין סופית. הוא דאג לכולם, עזר, היה אוזן קשבת ותמיד הושיט יד. הבית שלו תמיד היה פתוח לכולם. הוא אהב את החיים, תמיד רצה לארח. אין חג שלא עשינו ביחד".

יואלי אלה מוסיפה ואומרת: "הילדים שלנו גדלו ביחד. הבוקר הבת שלי סרבה ללכת לבית הספר, היא לא הפסיקה לבכות. אפילו הילדים היו קשורים אהבו אותו. לפני שנה נסענו לטיול אחרון ביחד החוויה הזו לעולם לא תישכח. אחרי הטיול שלומי התחיל להרגיש לא טוב. הוא היה חבר נאמן, איש משפחה, אדם ישר שכולם אהבו. הינו חבורה מלוכדת שמחה שתמיד ביחד, ועכשיו הלפיד שלנו כבה, ראש השבט הלך לשמור עלינו מלמעלה".

גם המאסטר שף אבי לוי נפרד מאסייג, ובפוסט שהעלה בפייסבוק הוא כתב: "הלב מתפוצץ מכאב. שלומי אסייג (ארומה קניון הדר) הלך לעולמו עקב המחלה הארורה הזו. אני אוהב אותך חבר יקר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. פיני

    עצוב מאוד , חייכן ונחמד בשעה שהיה בארומה , לא הכרתי אותו אישית אבל זו טרגדיה גדולה , ליבי עם משפחתו

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עצוב מאוד. עכשיו אני מבין למה הטעם של ההפוך בארומה לא מה שהיה לפני חצי שנה. כואב לשמוע

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עצוב וכואב משתתפת בצער המשפחה ושולחת חיבוק מנחם וכואב את כאיבכם. מוות ומחלה אכזרית המוות הוא קשה בכל גיל אבל הצעירים כאב גדול ממש כואבנלחם עד הרגע האחרון כואב בלב

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פשוט כואב על שלומי של ארומה בקניון הדר שהייתי קונה בקופה היה אומר לי שלום וגם עבדתי אצלו איש מאוד חביב עם לב טוב תמיד היה מתייחש טוב לאנשים חבל על אחד כזה שהלך מהמחלה הארורה הזואת

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתי החודש של שלומי ארומה מישהו יודע כי צריך להגיד על זה שאנשים ידעו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר